לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-07-2006, 11:15
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
לבנון:עקב יישום אמנת ג'נבה - 57 הרוגים שר"י בתקיפת חיל האוויר בכפר-כנא

לבנון: 57 הרוגים בתקיפת חיל האוויר בכפר-כנא


מאת כתבי גלי צה"ל





בלבנון מדווחים על לפחות 57 אזרחים שנהרגו הבוקר בהתקפת חיל האוויר על מבנים באזור כפר-כנא, מזרחית לצור, בה קרס בניין 3 קומות. אמצעי התקשורת מדווחים כי חלק גדול מהנפגעים הם ילדים. שר הביטחון, עמיר פרץ, הורה לבצע בדיקה מיידית של המקרה.



על פי הדיווחים, טיל של חיל האוויר פגע בבניין שקרס על יושביו, ועשרות נפגעים לכודים מתחת להריסות. הלבנונים אומרים כי מדובר רק בפליטים שנמלטו מאזורים שהופגזו בשבועות האחרונים, וכי אין במקום פעילי חיזבאללה או אמצעי לחימה.



רשת אל-ג'זירה משדרת בשעה האחרונה תמונות קשות מהאזור שהותקף, בהן נראים כוחות חילוץ לבנוניים המנסים להוציא פצועים וגופות מהריסות הבניין. בתמונות נראה הרס רב, ודווח כי חלק מהגופות בבניין כבר פונו ונקברו בקברי אחים.



בצה"ל מאשרים כי באזור הותקפו בשעות האחרונות מטרות שסמוך להן נורו קטיושות לעבר יישובי הצפון. קצין בכיר אמר לגלי צה"ל כי הותקפו משגרי הקטיושות שנמלטים על דרך קבע לאחר הירי למבנה, ומשתמשים באזרחים כמגן אנושי. הקצין הוסיף כי בצה"ל העריכו כי הכפר נטוש ואזרחיו נמלטו. בצה"ל גם מזכירים כי מטוסים פיזרו כרוזים שהזהירו את התושבים בדרום לבנון מפני תקיפה, והתריעו כי מי שנשאר במקום חשוף לסכנת חיים.



הטלוויזיה הלבנונית: "טבח כפר כנא השני"

מפרטי האירוע עולה כי כ-60 לבנונים היו מרוכזים בשני חדרים סמוכים בבניין, כשרובם נשים וילדים, זאת למרות שנדרשו מצה"ל לפנות את המקום. אחד הנפגעים, שנשאל מדוע לא עזב את האזור, השיב כי "בשביל מונית לביירות ביקשו מאיתנו 1,000 דולר ואין לנו את זה. אנחנו גם לא רוצים למצוא את עצמינו בגן ציבורי בלי אוכל ובלי שתייה". בלבנון מדגישים כי באזור אין פעילי חיזבאללה וכלי נשק. בתחנות הטלוויזיה מכנים את האירוע "טבח כפר-כנא השני".



בעבר הובילה פגיעה באזרחים בכפר כנא להפסקת פעולה צבאית ישראלית בדרום לבנון: בשנת 96' נהרגו כמאה לבנונים במחנה פליטים של האו"ם בכפר מפגיעת פגזי ארטילריה, ובעקבות הפגיעה הופסק מבצע ענבי זעם.



הלילה: חיה"א תקף 40 יעדים בדרום לבנון
חיל-האוויר תקף הלילה כ-40 יעדים בדרום-לבנון. בין היתר הופצצו עשרה מבנים של חיזבאללה, משגר קטיושות, ו-15 צירי-גישה המובילים למרחבי שיגור. אמש הפציץ חיל-האוויר את הכביש שמחבר בין לבנון לבין דמשק, בנקודה שמרוחקת קילומטר אחד בלבד מהגבול הסורי.



לבנון: 458 הרוגים מתחילת הלחימה
טרם האירוע בכפר כנא, פרסם משרד הבריאות הלבנוני הודעה ולפיה 458 בני אדם נהרגו מתחילת הלחימה בין כוחות צה"ל לבין פעילי חיזבאללה בדרום המדינה. על פי הנתונים שנמסרו נהרגו בלחימה 403 אזרחים, 20 חיילי צבא לבנון ו-35 מחבלי חיזבאללה. בין ההרוגים 8 קנדים, 2 אזרחים מכוויית, עיראקי אחד ואזרח מסרי לנקה. הלבנונים מדווחים גם על 58 בני אדם שקבורים תחת הריסות בניינים ו-150 נעדרים.



52 ישראלים נהרגו מתחילת הלחימה, בהם 33 חיילים ו-19 אזרחים. בלחימה נפצעו למעלה מ-55 חיילים ויותר מ-335 אזרחים.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 30-07-2006, 11:53
  שונרא1 שונרא1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.06.03
הודעות: 11,248
הרי אתה תפגוש את המטיל בטייסת, דבר איתו ישירות, אתה לא צריך אותנו בתור מתווכים, האין
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי emile-a שמתחילה ב "[font=Verdana]גם אם גרסת צה"ל..."

זאת?
ולגופו- כמוני כמוך מצר על כל הרג של חפים מכל פשע ובמיוחד נשים וילדים
ברם, זו מלחמה, גם 19 האזרחים שנהרגו בצפונה של המדינה - לא עשו דבר ובמקרה שלהם גם הייתה כוונה אמיתית להרוג אותם, ראה להלן אותן כדוריות המצויות בכמויות ברקטות הטרור 222 מ"מ.
אז נכון שאני מאוד מאוד מר על הרג חפים מכל פשע.
את הדמעות שלי , כמו גם את הכאב והצער - שמה לעשות ואצלי הם מוגבלים, נדמה לי שזה כמו אצל כל אדם נורמלי, אני נאלץ לשמור ל"עניי עירי"...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
שונרא מאי 1992-מרץ 2006.
R . I . P




נערך לאחרונה ע"י שונרא1 בתאריך 30-07-2006 בשעה 11:56.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 30-07-2006, 11:42
  Hezibezi Hezibezi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.06
הודעות: 982
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "לבנון:עקב יישום אמנת ג'נבה - 57 הרוגים שר"י בתקיפת חיל האוויר בכפר-כנא"

אין לי דבר נגד הילדים, אני פשוט מאמין שההורים שלי לא היו מכניסים או בכלל שמים אותי במבנה שקרוב ברדיוס של קילומטר אפילו למקום שבהם נמצאים משגרי קטיושות ובכלל למחבלים...
כמו שנאמר 20 אלף פעם גם שלחו ושלחו להם כרוזים והראו בצילומים את אנשי אותה עיירה את האנשים קורעים את הכרוזים לגזרים כאות לגבורה, ובכן מתו גיבורים באמת...
אני לא שמח ולא עצוב בשבילהם ובכלל לא איכפת לי תאמת, כל עוד הם מביאים על עצמם את ההרס אני מעריך אותם על כך, כל עוד הם נמצאים ליד מחבלים או המחבלים נמצאים על ידם ומשתמשים בהם כחומת מגן בעיה שלהם שהם לא מטפלים במחבלים בדרכים מסוימות...
בגלל זה אמרתי שמגיע להם לא בגלל שאני רודף מראות מוות (למרות שזה לא מזיז לי), אלא מגיע להם מהסיבה הפשוטה כי על חטאים נענשים, זה לא אשמתי שזה הטיפול שהם נותנים לילדים שלהם כשבסוף הם חוטפים...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 31-07-2006, 12:56
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי The_Merlin שמתחילה ב "קודם כל, מי בכלל דיבר אתך?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי The_Merlin
עניתי לדנה. אז בוא נשתעשע בהנחה שעל ראש הטייס בוער הכובע. חוץ מזה הבנו שאתה אינטיליגנט מספיק להפעיל את מנוע החיפוש של הפורום. (אתה רואה - אני מפרגן לך כשמגיע לך. בכל אופן ומאחר ואני,יכול ללא כל קושי להוכיח לפחות עשור רצוף של עשייה בכמה תחומים בחיל (בין 1984 ל 1992) אין לי כל כוונה לדון אתך על כלום. שיהיו לך טיסות נעימות ותשדל לא לקנות יותר מידי בדיוטי פרי. אני משום מה חושד שהטיסות היחידות שלך צ'רטרים בארקיע.

צר לי...
אותך כבר תפסנו בטעות מקצועית גסה בתחום וגם הבאנו הוכחות....אין לך יותר זכות דיבור..וחובת ההוכחה עכשיו היא עליך..
כשתמצא באחת ממאות ההודעות שלי טעות מקצועית בתחום המדובר, תבוא בהערות ובטענות..
עד אז, תרים טלפון לטייסת שלך (במידה ויש כזו.) ותגלה שבמועדון יש עמדת אינטרנט אזרחית וגם שכל אחד בגף הטכני וגם בגף טיסה, מקבל יום חופש אחד בשבוע במלחמה הנוכחית.
בקיצור, גם ניסית להעליב אותי ללא סיבה, וגם עשית זאת כי אתה לא מעודכן ולא רציני...
לא הפתעה..
אמיל.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 30-07-2006, 12:01
  Hezibezi Hezibezi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.06
הודעות: 982
עם כל הכבוד יש לי דברים יותר חשובים לעשות, שחוץ מזה כל יום מתים באפריקה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "לבנון:עקב יישום אמנת ג'נבה - 57 הרוגים שר"י בתקיפת חיל האוויר בכפר-כנא"

אלפי ילדים, ולאף אחד לא מזיז הזין אז אל תבלבלו לי... ואל תשחקו אותה רגישים והומניים פתאום כל היום אתם מקטרים שצריך להכניס להם בסוף מכניסים להם והתוצאות הנלוות מכך שיש להם הרוגים ומה לעשות בין אם תרצו או לא גם אזרחים, שהם חלק בלתי נפרד מלחימה והם נפגעו כי הם נפגעו אי אפשר לעשות בייבי סיטר לכל אזרח בלבנון ולחקות שהוא יתרחק מאיזה מחבל פיצפון כדי שיהיה ניתן לפגוע בו, אני בתור צנחן בקבע לשעבר יודע זאת על בשרי ותאמינו לי אני באמת על הבשר שלי עוד אחרי שנפצעתי ממחבל שתפס מגן מאחורי אזרח...
מנסיון לומדים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:22

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר