12-06-2006, 17:42
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 351
|
|
איכות הנהגים ברכבת ישראל:
גורמים ברכבת סיפרו ל-ynet שכשתי דקות לפני התאונה הקשה, הבחינו בחדר המבצעים בטנדר שנתקע על הפסים באמצעות מצלמה המתעדת את המחסום ומעבירה את השידור לחדר המבצעים. לפני ההתנגשות גם התקבלה שיחת טלפון אנונימית, ובה דיווח אזרח על מכונית התקועה במסילה.
עובד חדר המבצעים משה מזרחי פתח נוהל אירוע (חירום), במהלכו הזהיר במכשיר המירס את כל הרכבות המתקרבות לבית יהושע להאט את מהירות נסיעתן עקב רכב שתקוע על המסילה.
לאחר מכן פרץ לקשר אתת מנתניה שקרא לנהג: "58, 58 שחרר את המירס". הרכבת היתה בדרכה מתל-אביב לחיפה. משה מזרחי פרץ שוב לקשר והורה לכל הרכבות: "58 תעצור, 58 תעצור, כל הרכבות בבית יהושע לעצור!". נהג 58 לא ענה וכעבור כחצי דקה דיווח פקח הרכבת דודו אלביגלי על התאונה. אלביגלי ופקח נוסף - עמיחי אזולאי - נפצעו בתאונה. אלביגלי המשיך לחלץ נוסעים בעודו פצוע ורק לאחר שהגיעו כוחות ההצלה, הסכים לעזוב את המקום, "אילצנו אותו לעלות לאמבולנס", סיפרו גורמים ברכבת.
|