לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תוכנה ומשחקי מחשב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-06-2006, 23:09
צלמית המשתמש של פיקצייה
  פיקצייה פיקצייה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.05.06
הודעות: 527
דמיטרי פרץ התותח!: אפשר כבר להריץ NOD ו-KAV יחדיו?

נזכרתי עכשיו במשהו שהטריד אותי בעבר שקשור ל-KAV ולפני שאשכח, נעלה אותו בכתב. מכיוון שבזמנו (אני מבין שעכשיו פחות רלבנטי) KAV היה סורק הרבה יותר לאט, רציתי להתקין KAV לצד NOD32 אצלי במחשב. כמובן שלא ציפיתי ששניהם ירוצו כל הזמן ברקע (אני מבין "טיפונת" במחשבים ) אלא שרק NOD הקליל והמהיר ירוץ כל הזמן ברקע, ושאוכל לעדכן את KAV ידנית ככה פעם בשבועיים-חודש ולהריץ איתו סריקה לכל ההרד דיסק רק כדי להיות רגוע ש-NOD לא פספס משהו.

בכל אופן זה לא עבד. KAV סירב להיות מותקן על מחשב שבו יש NOD מותקן. "אוקיי", אמרתי, "נתחכמה לו" - הסרתי את הנוד, התקנתי קספרסקי ואז התקנתי נוד. זה דפק את כל המחשב(!) לרמה שהייתי חייב לעשות סיסטם ריסטור!!

בקיצור: בעתיד אני משוכנע שאעבור ל-KAV בתור סורק עיקרי, אולם גם אז אני מעוניין שיהיה לי NOD מותקן (אך לא בזיכרון) כדי לסרוק עם המנוע/database שלו פעם בכמה שבועות. אפשרי? אם לא, האם זה יהיה אפשרי? אם KAV לא יעבוד עם אף סורק משני, אז אישית לא אעבור ל-KAV כנראה. אני צריך גיבוי לאנטי וירוס, מצטער. כרגע NOD עובד מצויין עם AVG, לדוגמא, והאמת אפילו כששניהם בזיכרון בו זמנית!

אני מחזיק ממך שתתן לי את כל המידע הנחוץ לי בנידון
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 09-06-2006, 16:28
  Dmitry Perets Dmitry Perets אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.06.06
הודעות: 75
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי פיקצייה שמתחילה ב "דמיטרי פרץ התותח!: אפשר כבר להריץ NOD ו-KAV יחדיו?"

להריץ שני אנטי-וירוסים שיעבדו בו-זמנית (הכוונה היא להגנה ברקע) - זה בלתי אפשרי by design. אם רצים אצלך שני אנטי-וירוסים במקביל, אז אתה מרמה את עצמך. הם לא מגבים זה על זה, כי הארכיטקטורה אינה מרשה לשים שני hookers במקום בו הם צריכים לשים אותם. התוצאות של שימוש בשני אנטי-וירוסים במקביל אינן מוגדרות, ברוב המקרים זה יהיה רק האטה דרסטית של המחשב שלך, אך תיתכנה גם השלכות יותר רציניות. חלק מהמודולים של אנטי-וירוס פועלים ב-kernel mode של מערכת ההפעלה - ברמת הדרייברים. ברמה הזאת כל קונפליקט מביא ל-BSOD ואף אחד לא יגן מפניו. ו-KIS פועל ברמת הדרייברים יותר מחלק האנטי-וירוסים האחרים, כך שהסיכון של קונפליקט רק גדל.

גם אם לא להריץ שני אנטי-וירוסים במקביל, זה עדיין יכול להוביל לקונפליקטים, תלוי במוצרים ספציפיים. קספרסקי אינו מרשה להתקין את עצמו כאשר קיים אנטי-וירוס אחר במערכת. ולא ירשה.

אני יכול לחשוב על שתי דרכים עקומות אפשריות בשבילך:
1. להתקין קודם את קספרסקי, לאסור עליו לעלות יחד עם המערכת, אז להתקין את NOD, לכבות בו את כל ההגנה (AMON, DMON, IMON, OMON, בקיצור את כל ה-MONים שלו...) וגם עליו לאסור לעלות עם המערכת. לאחר מכן תרשה לקספרסקי לעלות. כשתרצה לבצע סריקה עם NOD, כבה את קספרסקי ותריץ את NOD. אני לא בטיח שזה יעבוד, אני לא בטיח שזה לא יגרום לקונפליקטים שעוד לא ראית, אבל אולי...=)
2. להתקין את NOD בלבד. כאשר תרצה לבצע סריקה עם קספרסקי, תשתמש ב-Rescue CD שלו. יש לו אופציה כזאת. אתה יוצר CD, מעלה ממנו את המחשב ומקבל את KIS ישר מה-CD. זה יעבוד גם במקרה ש-Windows לא עולה למשל...

אבל הדרכים הנ''ל עקומות ובכלל לא מומלצות. בדרך השנייה בטוח לא יהיו קונפליקטים, אבל בדרך הראשונה - מאוד יכול להיות שכן. בקיצור, תעשה דבר חכם: תבחר לך אנטי-וירוס אחד ותשתמש בו. האם זה יהיה NOD, קספרסקי, AVG או ALLADIN - אתה תחליט. אני לא רואה שום סיבה להשתמש בשני אנטי-וירוסים היום. רמאות עצמית, בעיות בלתי ניתנות לחיזוי... וזהו =)
_____________________________________
Dmitry Perets
Gold Beta Tester, Kaspersky Lab

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 09-06-2006, 23:05
צלמית המשתמש של פיקצייה
  פיקצייה פיקצייה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.05.06
הודעות: 527
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Dmitry Perets שמתחילה ב "להריץ שני אנטי-וירוסים שיעבדו..."

תודה רבה על המידע, דמיטרי! נדמה לי השיטה של מס' 1 זה מה שניסיתי רק שניסיתי שנ' יישאר/ירוץ בזיכרון כאשר בעתיד אני מעריך שארצה שק' יהיה בזיכרון ויכול להיות שזה דווקא כן יעבוד.

אהבתי את הרעיון של הסריקה מ-CD, השאלה שלי היא איך אני מעדכן את הגדרות האנטי-וירוס מאותו סידי? הוא לבד מתחבר לאינטרנט דרך DHCP ומוריד הגדרות חדשות לפני הסריקה או שצריך לעדכן את הדיסק ידנית לפני כל סריקה?

אופצייה נוספת שעלתה לי בראש עכשיו - סריקה דרך רשת פנימית. נדמה לי גם נ' וגם ק' מאפשרים לך לסרוק network shares. כך שאולי יהיה אפשרי לשתף את כל ההרד דיסק (עם יוזר בעל סיסמה חזקה מאוד) של שני מחשבים ברשת הפנימית (נניח), כאשר האחד סורק את עצמו ואת השני עם נ', שאצלו הוא ה-memory resident, והשני סורק את עצמו ואת הראשון עם ק', שאצלו הוא ה-memory resident.

ומשחק אחרון עם אותו רעיון - אולי אפשר יהיה ליצור מערכת הפעלה וירטואלית (Virtual PC) נניח Win2000 שתכיל את NOD בתור הסורק והדבר היחיד שהיא תעשה כשהיא עולה זה תעדכן את נוד ותסרוק את כל הקבצים במערכת ההפעלה המארחת XP (והאורחת 2000 כמובן). בזבוז של איזה גיגה (אפשר גם לקצץ) אבל לא נורא.

וכן אני מאוד רציני בזה שאני ממש לא בטוח שאנטי-וירוס אחד מגן מספיק. אם אתה מתקין כמה תוכנות פה ושם אז אחד מספיק, אבל לאנשים (כמוני) שכל הזמן מורידים תוכנות/קראקים ממקורות מפוקפקים למדיי....צריך הגנה רצינית, כפולה (וכבר נתקלתי בטרויאן ש-NOD לא זיהה לי).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 10-06-2006, 00:50
  Dmitry Perets Dmitry Perets אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.06.06
הודעות: 75
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי פיקצייה שמתחילה ב "תודה רבה על המידע, דמיטרי!..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי פיקצייה
אהבתי את הרעיון של הסריקה מ-CD, השאלה שלי היא איך אני מעדכן את הגדרות האנטי-וירוס מאותו סידי? הוא לבד מתחבר לאינטרנט דרך DHCP ומוריד הגדרות חדשות לפני הסריקה או שצריך לעדכן את הדיסק ידנית לפני כל סריקה?


הוא יתחבר לאינטרנט יתעדכן.

נראה לי אתה בכל זאת מגזים את הסכנה. אתה תשקיע יותר מאמצים בכל הסריקות האלה מאשר בניקוי אותו טרויאן שאולי מתישהו בטעות יכנס... הסיכוי שיכנס דווקה וירוס שיהרוס לך משהו הוא די קטן לדעתי - אם אתה משתמש באופן קבוע באנטי-וירוס טוב, בפיירוול ומוריד את כל העדכונים של Windows.

אם תבחר את קספרסקי 6, אני ממליץ לך לאסור גישת כתיבה לרשימות startup ברג'יסטרי (ניתן לעשות זאת עם קספרסקי 6) ובנוסף להגיד לו לסרוק זיכרון אחרי כל עדכון. זה יתן הגנה מאוד חזקה, גם מפני וירוסים שלא ידועים, וגם מפני וירוסים שיהיו ידועים קצת אחרי שיחדרו אליך. אם גם זה לא מספיק לך, תוכל להגביר את ההגנה הפרואקטיבית כרצונך (שוב, עדיף למצוא פשרה בין הגנה לבין כמות הצעקות, למרות שאני אוהב את הצעקות האלה, זה עושה לי הרגשה שאני יודע בדיוק מה קורה במערכת - לכן אצלי כמעט הכל מופעל). וזהו. לדעתי תהיה מוגן. לא ל-100% כמובן, אבל מספיק טוב. ואם יהיה איזה קובץ חשוד, אתה פשוט תשלח אותו לקספרסקי - הם יענו מהר מאוד. אם בקובץ שתשלח יימצא וירוס, הוא יכנס לחתימות תוך 2-3 שעות.

ואם יש שאלות לגבי הגדרות או משהו - תשאל.
_____________________________________
Dmitry Perets
Gold Beta Tester, Kaspersky Lab

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 10-06-2006, 01:18
צלמית המשתמש של פיקצייה
  פיקצייה פיקצייה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.05.06
הודעות: 527
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Dmitry Perets שמתחילה ב "[QUOTE=פיקצייה] אהבתי את..."

תודה שוב על המידע.

תראה, אני לא פרנואיד וכרגע לא מריץ שום דבר מעבר ל-NOD (שום אנטי-רוגלה או חומת אש מעבר לווינדוס). שמתי את המחשב שלי ב-DMZ בראוטר... כי אני מסכים איתך, 99.9% מהאנשים שחוטפים וירוסים זה אנשים שלא עושים עדכונים לווינדוס או אין להם שום אנטי-וירוס מעודכן.

אולם, יחד עם זאת, אני כן רוצה למצוא סיסטמה לשימוש עתידי על המוןןןן מחשבים נפרדים (לא ברשת אחת). משהו מאוד בטוח שיסרוק את המחשב במגוון מנועי סריקה. אני לא רוצה לשים את כל הביצים בסל אחד. אם אפשר (ויהיה אפשר בסופו של דבר) להשקיע גג שעה אחת בקנפוג הגנה כוללת על מחשב חדש כלשהו שאני עובד עליו ומאותו רגע הכל יהיה אוטומטי - אבחר לעשות זאת. המטרה הסופית - שכל כמה ימים כל ההרד דיסק ייסרק (באמצע הלילה) עם מנוע סריקה שונה - NOD, KAV, Spy Sweeper, Spyware Doctor, TrojanHunter, וכו'. כמובן שהכל חייב להיעשות אוטומטית לחלוטין.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:17

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר