05-06-2006, 12:53
|
|
|
חבר מתאריך: 13.05.03
הודעות: 2,807
|
|
ההשלכות:
עלית טמפרטורת גזי פליטה מהירה ומכאן "זחילת" להבי טורבינה עד כדי פגיעה במעטפת והתפרקותן.
כמו כן, עקב זרימת אויר הפוכה, כיבוי המנוע ו/או התפרקות להבי מדחס.
זו בעיה קריטית יותר במנועים עם מדחסים ציריים, פחות במדחסים צנרפוגליים.
הבעיה יכולה לנבוע בין השאר גם מזווית טיסה כזו בה זרימת האויר אל תוך הכונס יורדת בצורה דרסטית,
למשל בפניות הדוקות בהן יש מצב של חרטום מכסה כונס.
כמו כן, פתיחה מהירה מדי של המצערת אז ווסת הדלק במנוע לא מתרגם נכון את הקריאות ויש הצפה של דלק.
גם טיסה מאחורי מטוס אחר קרוב מדי יכולה לגרום להזדרויות מדחס.
_____________________________________
Diplomacy is about surviving until the next century - politics is about surviving until Friday afternoon
Sir Humphrey Appleby
|