02-06-2006, 20:37
|
|
|
חבר מתאריך: 02.06.06
הודעות: 10
|
|
קצת סדר...
יש כמה מקרים שבהם מפעילים מנוע על הקרקע..
א. התנעה ויציאה לטיסה, המנוע מגיע לסרק ואז מעלה קצת את הדחף כדי להגיע לקצה המסלול.
וכאשר הוא מגיע לקצה המסלול הוא מגיע ל 100 % סל"ד ולפעמים גם מבער (תלוי בעומס\אורך מסלול).
ב. הרצת מנוע, יש שלושה אופני הרצה:
1. הרצת מטוס בטייסת, בכל דת"ק יש וו עצירה שמקובע עם בטון לקרקע.
2. הרצת מטוס במתקן הרצת מטוסים (האש האוס), זה האנגר ענק עם חדר בקרה...
3. הרצת מנוע, ללא המטוס, במתקן הרצת מנועים - זה משהו אדיר באמת !
* הבלמים של המטוס חזקים אבל הם לא יחזיקו דחף קצת יותר חזק ממצב סרק של המנוע.
* מה שמניע את המנוע הראשי של האף 16 זה מנוע קטן ומגניב שנקרא jfs - jet feul starter/
זה מנוע בגודל אבטיח שמסתובב ב 60,000 סלד - משהו מדהים
אם למישהו יש עוד שאלות על אף 16 - מנועי סילון - בכיף....
|