לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #15  
ישן 26-05-2006, 10:26
  Fox450 Fox450 אינו מחובר  
עוסק בהיסטוריה צבאית וגרמנית, ובתולדות הלוחמה האווירית
 
חבר מתאריך: 23.03.06
הודעות: 1,997
מערכות כללים שונות
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי ran saar שמתחילה ב "הרב חובל היה תמיד "יורד" עם אונייתו"

בח"י היפני היו שתי מערכות כללים: הכתובה/רשמית שהתבססה על כללים מקובלים בחילות ים אחרים (הצי היפני היה צעיר למדי), והמערכת שהתבססה על קוד הלוחם היפני העתיק. הנוהג לפיו הקברניט נשאר לרדת עם האוניה לאחר מתן פקודת הנטישה נבע משתי מערכות הכללים. במערכת הרשמית נאמר כי הקברניט הוא האיש האחרון שיעזוב אוניה טובעת - כלל שהיפנים לקחו מהבריטים. קוד הלוחם ראה לעומת זאת באובדן אוניה בושה גדולה לקברניט. הקונפליקט נפתר בכך שהקברניט הורה לכל אנשיו לנטוש את האוניה והוא היחיד שנותר לטבוע איתה.
הבעיה היתה בכך שקוד הלוחם ראה גם בנפילה בשבי פחיתות כבוד קשה ולכן מלחים רבים התעלמו מפקודת הקברניט לנטוש והעדיפו לטבוע עם האוניה. היו אפילו מקרים בהם ניצולים יפנים הטביעו את עצמם כאשר כוחות הצלה של האויב ניסו למשות אותם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 18-06-2006, 21:06
צלמית המשתמש של יוסיפון
  יוסיפון מנהל יוסיפון אינו מחובר  
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
Facebook profile Follow me...
Y מבקש להעיר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי trident שמתחילה ב "צילום של נושאת מטוסים יפנית לפני התהפכות"

(נשלח אלי לדוא"ל ב6.6.06)

today i came across your forum (fresh -> military)
and i saw this topic (#186748)
two members (livni & tal inbar) said that the Japanese design is more "clean".
as far as i know (and i hope i'm not wrong ) because the upper structure ("bridge") of the Japanese carriers was small compare to the Americans it cause more air turbulence on the flying deck.

i'm not a member of the forum so maybe you can add this to the thread

thank you
y.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:03

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר