07-05-2006, 13:33
|
|
|
חבר מתאריך: 23.09.04
הודעות: 637
|
|
:)
הגד לי נא, האם אין הוראות אופן הכנסת הרימון לפאוצ', (כך שראשו למטה והמנוף לכיוון הגוף, ונצרה צמודה לגוף הרימון) נועדו בדיוק להפחית את הסכנה של "יציאת נצרה והשתחררות המנוף"?
אף אחד לא טען 100% בטיחות פירושה 100% ביטחון, אבל מוגזם מאד לטעון שהשפעת הוראות הבטיחות הללו על הסיכוי (סיכון, ליתר דיוק) להצטרף לסטטיסטיקת התאונות מהסוג שהבאת - שולית. אם כבר, הסיכוי שתקרה תאונה כזאת עקב כשל טכני נמוכה הרבה יותר.
ואני לכשעצמי דיברתי כמובן רק על צד הבטיחות, ולא על צד המקצועיות שגם הוא עלה הרבה כאן, שהצביע על כך שהלוחם הזה, ויהיה סוחב הפצועים ושבע הקרבות כפי שאתה אולי טוען, עלול לאבד את כל הרימונים שלו בפזצט"א הבאה.
שלא לדבר על כך שרבים מהמבקרים כאן הם אכן בעלי ניסיון מבצעי, לאו דווקא מצומצם, וזכורני שהעדת שאתה יודע זאת.
אגב, גברעם בהיותו רמ"ח בקרה ובטיחות טען כל הזמן בזכות שימוש ברימונים בתרגילים (אף שטח פתוח, כל שלא במדרון הפוך), אבל בפועל השימוש שנעשה ברימוני רסס בתרגילים, ברוב יחידות זרוע היבשה, הוא אפסי, כיוון שהסמח"טים, הסמג"דים וקציני הבטיחות אינם חפצים בלקיחת אחריות למקרה שיקרו תאונות כמו זו שתיארת.
|