25-04-2006, 23:23
|
|
|
חבר מתאריך: 22.07.04
הודעות: 901
|
|
המדריכים כמו המפקדים-אם בראש עומדת ה"רס"ריה",גם רמת
המדריכים/ות בהתאם.כשצריך לדקלם טכסט יבש מבלי לאהוב ולהתענין בנושא,זה מה שקורה.
לכל הדעות עדיף עם ניהול אזרחי,אבל מי יטפל במטוסים,מתנדבים?בואו נתחיל מזה שלולא טרנר בזמנו,לא היה לנו על מה לקטר.אבל מאז,כנראה,"עלה לו המוזיאון לראש".בעיית הסככות היא דו כיוונית-
מצד אחד הן יפחיתו את דהיית הצבע,מצד שני תהיה בעיית יונים.כעת ניתן לצלם את המטוסים מכל כיוון,
עם סככות יהיה יותר קשה(תראו את המוזיאונים עם המטוסים בפנים-אידאלי,לא?לשימור אולי,לצילום-אסון.אין מספיק תאורה).לגבי מצב המטוסים-יש ויש.יש נרקבים ומתפוררים ויש אחרי צבע חדש וטיפול.
בשנים האחרונות עברו טיפול:מיג 23(צביעה מעולה,אולי לא אוטנטית ב-100%,עם כיתובים טכניים בעברית ורוסית);גאזל,S-55;כפיר דו מושבי;עיט F;קורנס 2000 ו"קרפדה";ווטור הכסוף מס' 33;הבואינג עבר צביעה של הגוף,אבל מצב המעטה בכי רע;אוראגן;מטאור NF.13;ספיט;מסר;מוסטנג.לעומת זה הסטראטוקרוזר ממש מסכן-יש עצים שצומחים לו מסביב לזנב וכל ההגאים שם(מבד) מחוררים.מישהו התחיל גיזום,אבל לא סיים.
בקיצור-צריך להעיר ולהזיז משהו,אבל האם מישהו חשב על איוש תפקידים בניהול אזרחי?ומה עם המדריכות?
|