01-11-2004, 11:36
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
|
|
ב400 אלף שקל אתה יכול לקנות טוארג' של VW.
יש לו בעצם כל מה שאתה מחפש. הוא בעל יכולות שטח טובות למדי, ולא חסרה לא הפוזה..
בנוסף הוא רכב טוב להתחלת נהיגה לנהג חדש.
עוד אופציה היא הרנגלר של JEEP, שעולה באיזור ה250 אלף ש"ח.
העבירות שטח שלו מעולה! אם כי לבןאדם שלא מתכוון לרדת לשטח אין כלכך טעם ברכב כזה מסיבה אחת עיקרית:
כשבונים רכב שטח, אין אפס, האיכות נסיעה בכביש נפגעת. ואם לא רוצים שהיא תפגע - עבירות השטח נפגעת.
כיוון שברנגלר של JEEP בחרו ללכת עם השטח עד הסוף - האיכות נסיעה בכביש אינה טובה כמו בג'יפים אחרים לדוגמאת הלנדקורזר, המיצובישי והVW.
לעומת זאת ברנגלר אתה מקבל את כל הפוזה שאתה רוצה וצריך וגם לא רוצה ולא צריך.
עוד אופציה היא ללכת לUMI, ולברר אם יש אפשרות להביא את הBlazer שנראה כי נדלקת עליו.
כמובן שגם יש את האופציות הרגילות כמו הלנדקרוזר של טויוטה והפג'רו קינג של מיצובישי.
מה שלא מומלץ לנהג מתחיל זה ניסאן טורנו ואיסוזו טרופר שהם קיצוניים מידי.
כמו כן יש עוד כל מיני ג'יפים של JEEP כמו הצ'ירוקי והגראנד-צ'ירוקי.
לא הזכרת כל מיני גורמים כמו של מי יהיה האוטו, כמה מקומות ישיבה צריך, אם יש עדיפות לבנזין/דיזל וכו'..
כמה שיותר פרטים יעזרו לבחירת הכלי המושלם.
דבר אחרון - אם אתה לא מתכוון לרדת לשטח הרבה - מומלץ לקחת את אחד הכלים היותר "סלוניים" מאשר הכלי "הארד-קור" לשטח.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)
|