19-04-2006, 21:02
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
השאלה היא מה אתה רוצה להשיג...
תוכל לפנות אליהם בתלונה חריפה ולדרוש פיצוי.
סביר שתקבל פיצוי בדמות ארגז מלא בעוגיות קוקוס.
אם זה לא מספק אותך - תוכל להרחיב את החזית, אבל כדי לעשות את זה תצטרך להשקיע:
1. שליחת העוגיות למעבדה שתבדוק מהי הסיבה לטעם המזעזע. אם תוצאות המעבדה יתגלו לקויות באופן שמסביר את טעם הקיא,
2. אזי פתוחה הדרך בפניך לתביעה נזיקית שיימצא לה בסיס.
בתביעה נזיקית זו תוכל לתבוע את עוגמת הנפש שנגרמה לך ואת תחושת הבחילה שנוצרה אצלך ומשפחתך כל אימת שהם נדרשים לטעום עוגיה, וכן כל נזק אחר שנגרם לך כתוצאה מהליקוי.
יש פסיקה, למיטב זכרוני, שפסקה פיצוי של כ- 10,000 ש"ח לטובת מישהו שנמצא אצלו חרק במזון. בית המשפט קבע שם, כי זכות האדם לדעת מה נותנים לו לאכול וחובת החברה לשמור על תקינות המזון.
קח בחשבון שהליך כזה הוא לא ענין של מה בכך והוא עלול לקחת זמן רב, כאשר תוצאותיו אינן ידועות...
כמובן שתוכל גם לערב את משרד הבריאות, בתקווה שפקחים של המשרד יסגרו את החברה אם יימצאו בה ליקויים חמורים.
ביקשת שאמליץ לך למי לפנות. האם אתה מעוניין לערב עו"ד בענין זה ? לשלם שכ"ט ? לפתוח בהליך משפטי ?
.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|