לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-04-2006, 21:06
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
ברגותי מתייצב לימין ממשלת החמאס

בראיון שהעניק מכלאו לשלושת היומונים ברשות הפלשתינית (15 באפריל) מנמיך מרוואן ברגותי את הציפיות שתלו בו בישראל באשר לאפשרות שיוביל לשינוי מדיני ב'פתח' על בסיס של פשרה מדינית.

ברגותי, שנבחר לפרלמנט הפלשתיני בינואר השנה, מתייצב בגלוי לימין ממשלת החמאס בהתמודדותה עם הלחצים המדיניים וקורא לקהילה הבינלאומית לכבד את הבחירה הדמוקרטית של העם הפלשתיני. הוא צידד בפתיחת דיאלוג אסטרטגי, חף משיקולים סיעתיים, בין 'פתח' וחמאס אשר יסתיים תוך שלושה חודשים בגיבוש מסמך הבנות אסטרטגי שיכשיר הקרקע לכינוס ועידה לאומית בהשתתפות כל הפלגים הפלשתינים. הוועידה תכונס לדברי ברגותי על-מנת לדון בשאלת ההשתתפות בממשלה ובאש"ף מתוך מגמה להקים ממשלת אחדות לאומית שתוכל להשיג תמיכה ערבית ובינלאומית.

במישור המדיני הציג ברגותי עמדות שאינן שונות במהותן מאלה של החמאס. הוא שלל את תפיסת הסדרי הביניים ש"נכשלו לחלוטין" וקבע, כי "הצעד הראשון לכל מו"מ בעתיד הוא הכרה ברורה ורשמית של מנהיגי ישראל בנכונות לסיים את הכיבוש ולסגת נסיגה מלאה לגבולות ה- 4 ביוני 1967". העם הפלשתיני, לדבריו, "נחוש להמשיך את המאבק עד שישיג את החירות, השיבה (של הפליטים) והעצמאות". הוא הביע ביטחון, כי קיצו של הכיבוש הישראלי קרוב יותר ממה שרבים חושבים והדגיש, כי "גורל הגדר, ההתנחלויות והמחסומים (בגדה המערבית) יהיה כגורל גוש קטיף".

את הכישלון של ה'פתח' בבחירות הוא תולה בעיקר בקריסת תהליך השלום "באשמת ישראל" ואי ההתחדשות הארגונית ב'פתח'. ברגותי רואה את הפתרון למשבר ב'פתח' בכינוס ועידה כללית של התנועה, עריכת בחירות דמוקרטיות למוסדותיה בהם ישולב הדור הצעיר ובארגון שורות גדודי חללי אל-אקצה ושאר הקבוצות החמושות של התנועה לשם המשך המאבק "בכיבוש הישראלי".
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-...ml?tag=11-02-04
_____________________________________
(טליה שפירא)
תפילת הטוקבקיסט הישראלי:
''אלוהים - אנא תן לי את הכוח לא לקשקש במקלדת כאשר אני לא מתמצא בנושא הכתבה''

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 15-04-2006, 21:09
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
בנוסף- NFC מזכיר לנו את ה"נבואה" הבאה של ביילין מלפני חצי שנה-
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי juda שמתחילה ב "ברגותי מתייצב לימין ממשלת החמאס"

יום לאחר ניצחונו של האסיר, מרואן ברגותי, בבחירות ברמאללה, קורא יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, לשחרר את ברגותי הכלוא בישראל. ברגותי הוא "ממובילי המחנה הפלשתיני הרוצה בשלום", אומר ביילין, שכבר הביע כמה פעמים בעבד את עמדתו בזכות מתן חנינה לברגותי ושיחרורו מהכלא.

ביילין מסביר, כי הדור הצעיר בפת"ח, עימו נמנה ברגותי, הוא חלק חשוב מתהליך הדמוקרטיזציה ברשות הפלשתינית הפועלת להקמת מדינה. ביילין מכנה את מעורבותו של ברגותי ברצח ישראלים: "טעות קשה", מציין כי ברגותי היה בתחרות עם החמאס ולכן היה מעורב באינתיפאדה, ואף קובע כי העמדתו לדין בישראל היתה טעות גדולה.

ביילין מעריך, כי החזקת ברגותי בכלא גורמת נזק גדול לישראל. לדעתו, ברגותי היה ועודו אחד הגורמים התומכים בשלום, הוא גורם שיכול לעמוד מול החמאס ולכן כדאי שהנשיא יעניק לו חנינה.

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-...ml?tag=22-08-30
_____________________________________
(טליה שפירא)
תפילת הטוקבקיסט הישראלי:
''אלוהים - אנא תן לי את הכוח לא לקשקש במקלדת כאשר אני לא מתמצא בנושא הכתבה''

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:30

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר