09-03-2006, 20:34
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.09.03
הודעות: 1,047
|
|
מה עם שירות?
אני קניתי את המסך שלי בבאג בגלל שהם באותו זמן היו בין היחידים שהחזיקו אותו,ואתה מקבל שם גם שירות טוב.
המוכר הוציא לי את המסך לפני התשלום ובדקנו פיקסלים שרופים.
ככה עשו גם לחבר שלי לפני כמה שבועות,ובבדיקה שלו גילינו פיקסל שרוף,ולכן הוא לא לקח בכלל את המסך באותו יום,וכמובן שלא שילם אגורה.
לפעמים לא כדאי לחסוך 100-200 ש"ח על מסך שגם כך עולה כ-2000 ש"ח,ולקבל שירות לא טוב.
מה שנקרא:"קונה בזול מתקן ביותר".
מה שאני אוהב אצל חנויות כמו באג הוא העובדה שאם יש לך תקלה במסך,אתה יכול להגיע לסניף הקרוב אליך ו"לזרוק" שם את המסך.הם כבר יקחו אותו לחיון(היבואן של סמסונג).
אם תקנה לדוגמא באופיס דיפו או בתמליל,תצטרך לנסוע בעצמך לחיון.
לפעמים זה יתרון לעבוד ישירות מול היבואן,ולפעמים זה כאב ראש מבחינת נסיעות.
תעשה את החושבים שלך.
ואגב:הפיקסל השרוף,שאני וחבר שלי מצאנו,היה במסך של סמסונג מהדגם שאתה רוצה לקנות,כך שדע לך,שהדברים האלה קיימים גם המסכים של סמסונג.
_____________________________________
|