לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #13  
ישן 05-03-2006, 22:55
צלמית המשתמש של kobi_301
  kobi_301 kobi_301 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.12.05
הודעות: 383
שלח הודעה דרך ICQ אל kobi_301
כמו שנאמר..
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי pilot777 שמתחילה ב "אני ישמח מאוד אם תעלה לפורום כמה תמונות. וגם אם תגיד לי מה הקשר לפגוע בבא שבע?"



אכן הרגת אותי.. חחח זה בסדר אתה חדש לפי מה שאני רואה (זה לא שאני ישן כן גם אני פה לא מזמן)
לומדים הכל אל תדאג!! הלוואי שהיה לי חצי מהידע העצוםםם שכמה פה יודעים (ראה דוגמא דיפ ספייס, ועוד אני חשבתי שאני מבין קצת על תעופה וכו' מסתבר שזה על קצה המזלג הבנאדם אלוף!!! ועוד לא דיברתי על כל השאר...).

דיפ ספייס כעיקרון יש לי 2 תמונות של נחשון כמה של הרקולס, יסעור, f-15, את המסלול שאני רואה, בלק הוק אחד וזהו. מה גם שהאיכות לא ממש טובה כי זה בזום דיגיטלי(אחרת היו רואים רק נקודה)
אבל אם צריך אני יבקש אישור בתנאי שיש היענות.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 03-03-2006, 22:00
  SHONEY SHONEY אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.05
הודעות: 75
תשובת נכונה חלקית - אני אמשיך לשפוך אור על התשובה
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי mizhar שמתחילה ב "DEEPSPACE - כנפוני שפת ההתקפה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי mizhar
DEEPSPACE -
כנפוני שפת ההתקפה עולים אוטומטית מיד לאחר נגיעה (כשיש WOW).
המטרה הקטנת העילוי ו"הדבקת" המטוס למסלול. אחרת ימשיך לנתר ולקפץ.

החזקת האף מעלה היא לטובת עצירה אווירודינמית ואין לה קשר למשטחי ההיגוי. הרעיון הוא להקל על הבלימה ועל העומס בבלמים.

במטוסי קרב לא מרימים מדפים אם יש רוחות צולבות חזקות (בגזירות רוח מעלים את מהירות הנחיתה).
לא מזיזים


במצב שהמטוס נמצא בתמונה, הכנפונים הקידמיים נמצאים במצב של מינוס 2 מעלות מעלה לא מכיוון שיש Weight On Wheel (משקל על כני הנסע) כי זה עדיין לא קורה אלא רק במהירות מטוס של 80 קשר לערך בנחיתה ולמעשה זה תלוי באורך המשכך שם יש מספיק משקל על המשכך על מנת להגיע למצב הזה - לא להתבלבל בגלל שגלגלי המטוס נוגעים בקרקע וזה טבעי שטועים כך...
אם כך איך הכנפונים נמצאים במצב מעלה? ישנה סיטואציה שבה הכנפונים עוברים מיד למצב מעלה כשגלגלי המטוס מגיעים למהירות 60 קשר (לא מהירות מטוס) + המצערת עברה למצב סרק וזה קורה טרם מצב W.O.W וזה מצב קלאסי של נגיעה מיידית בו הגלגלים מיד מסתובבים והטייס מעביר מצערת למצב סרק.
בהמראה זה שונה המצערת היא ברור לא בסרק ומצב זה לא רלוונטי ובמהירות של 140 קשר לדוגמא יש מספיק משקל על כני הנסע כדי להשאיר פקודה של מצב מעלה עד שגלגלי המטוס מתנתקים מהקרקע והכנפונים מורדים למצב מטה באזור האמצע לערך ומתפקדים כתלות במספר מאך, גובה טיסה וזוית התקפה (המשפיעה ביותר).
בגובה של 20,000 רגל ומספר המאך עובר 1 הכנפונים גם עולים מעלה על מנת ליצור פרופיל יהלום מה שנקרא סופר קריטי כדי ליצור עילוי יעיל במהירות עבר קולית/על קולית.
ותוספת לגבי מפסק המדפים כשהוא מועבר למצב LOCK הם מושבתים ומנוטרלים מכל פקודה שהיא ושרויים במצבם האחרון שהיו ולא במצב קיצוני מעלה או מטה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 03-03-2006, 07:17
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "בז נוחת ללא מדפים"

למיטב ידיעתי
נחיתה ללא מדפים מתבצעת לרוב כשיש תנאי מזג אויר לא אידיאלים לנחיתה כלומר רוחות חזקות
במצב זה קשה יותר לשלוט באווירון במהירות נמוכה של הנחיתה בגלל הרוחות (לרוב רוחות צד מסוכנות שיכולות אפילו להפוף את האווירון בשלב הקריטי לפני הנגיעה במסלול)
לכן לרוב מתבצעת נחיתת "כוח" ללא מדפים עם יותר כוח מנוע ובמהירות גובהה יותר
כך לטייס יש שליטה טובה יותר על האווירון
כאמור בהגדרה נחיתה היא מצב קריטי של מעיין הזדקרות מבוקרת עד לנגיעה
ובמצב של רוחות חזקות זה הופך להיות מאד מסוכן.

סיבה נוספת לתמונה הנ"ל... שהתמונה פשוט צולמה בשבריר שנייה לאחר הנגיעה והטייס "הרים" את המדפים..
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:38

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר