לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-10-2005, 09:47
  SIGSEGV SIGSEGV אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.10.05
הודעות: 33
בעיה משפטית

לכולם שלום רב וגמר חתימה טובה ,

אבא הלך לחנות כדי לקנות לבת שלו (בת 30) מחשב לדירה , גם האב וגם הבת מכירים את בעל החנות , האב סיכם עם המוכר בע"פ שאת התשלום על המחשב יחלקו הוא והבת חצי חצי .(הבת לא הייתה במועד הקנייה)

המחשב נמסר מראש לבת והוא נמצא כרגע בביתה .
הבת שילמה את חצי המחיר אך האב טרם שילם וכנראה לא מתכוון לשלם .

המחשב התקלקל וניתנה עליו אחריות , ועכשיו לשאלות :

האם למרות שלא שולם כל הסכום , האחריות תקפה ומכיוון שהבת שילמה והמחשב בביתה היא רשאית
לדרוש מהמוכר שיתקן לה את המחשב לפי האחריות ?

האם יכול המוכר לבוא בטענות כלפי הבת למרות שאביה לא שילם ואם ילכו לבית משפט האם האחריות להחזיר את הסחורה או לשלם את שאר הסכום הוא שלה מכיוון שהיא משתמשת במחשב ?

תודה מראש לתגובות המהירות
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 13-10-2005, 18:54
  _ED_ _ED_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
התייחסות:
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי SIGSEGV שמתחילה ב "בעיה משפטית"

אם לא שילמתם את התמורה כולה (וזה לא משנה אם הבת, אבא שלה, סבתא שלה או דוד שלה לא שילמו) - אזי אתם מפרים את ההסכם. קיבלתם מחשב שלמו את התמורה כולה. למוכר לא אכפת מהי ההתחשבנות הפנימית שלכם. הוא רוצה את התמורה הכספית שלו כנגד המחשב שקיבלתם.
בית המשפט, לדעתי, יפסוק במקרה זה כנגד הרוכשים - ביחד ולחוד.

לגבי תקפות האחריות: אני לא יודע מה סיכמתם עם המוכר. אם נדרשתם לשלם במזומן ולא עשיתם כן עד למועד שנקבע, הרי שאתם מפרים את ההסכם. למוכר אין כל סיבה, בנסיבות אלה, לדאוג לתיקון המחשב, כל עוד לא פרעתם את חובכם לו.
אם סיכמתם שאתה משלמים בתשלומים והמועד האחרון לתשלום טרם עבר, הרי שלמוכר קיימת החובה לתקן את המחשב מרגע שסיפק לכם אותו.

מכל מקום, האחריות שקיבלתם היא גם של היצרן. תמיד ניתן לפנות ליצרן באופן ישיר עם תעודת האחריות ולדרוש תיקון.
האחריות תופסת מיד עם קבלת המחשב.

לסיכום - רכשתם מחשב - שלמו תמורתו.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:45

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר