13-10-2005, 18:54
|
|
|
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 7,082
|
|
התייחסות:
אם לא שילמתם את התמורה כולה (וזה לא משנה אם הבת, אבא שלה, סבתא שלה או דוד שלה לא שילמו) - אזי אתם מפרים את ההסכם. קיבלתם מחשב שלמו את התמורה כולה. למוכר לא אכפת מהי ההתחשבנות הפנימית שלכם. הוא רוצה את התמורה הכספית שלו כנגד המחשב שקיבלתם.
בית המשפט, לדעתי, יפסוק במקרה זה כנגד הרוכשים - ביחד ולחוד.
לגבי תקפות האחריות: אני לא יודע מה סיכמתם עם המוכר. אם נדרשתם לשלם במזומן ולא עשיתם כן עד למועד שנקבע, הרי שאתם מפרים את ההסכם. למוכר אין כל סיבה, בנסיבות אלה, לדאוג לתיקון המחשב, כל עוד לא פרעתם את חובכם לו.
אם סיכמתם שאתה משלמים בתשלומים והמועד האחרון לתשלום טרם עבר, הרי שלמוכר קיימת החובה לתקן את המחשב מרגע שסיפק לכם אותו.
מכל מקום, האחריות שקיבלתם היא גם של היצרן. תמיד ניתן לפנות ליצרן באופן ישיר עם תעודת האחריות ולדרוש תיקון.
האחריות תופסת מיד עם קבלת המחשב.
לסיכום - רכשתם מחשב - שלמו תמורתו.
_____________________________________
האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי/כלכלי ואין להסתמך על המידע הנמסר בשום דרך.
|