לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 05-10-2005, 13:23
  Boss11 Boss11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.01.04
הודעות: 4,378
שלח הודעה דרך MSN אל Boss11
כתבה פלסטיני ניסה לדקור חיילת במחסום שכם

פלסטיני ניסה לדקור חיילת במחסום שכם
יום רביעי, 5 באוקטובר 2005, 12:01 מאת: מערכת וואלה!

הנער נעצר. מהירי לעברו נפצע פלסטיני אחר קל. החיילת הצליחה להימלט. אתמול נפצעה חיילת במחסום חווארה לאחר דקירת פלסטינית

נער פלסטיני בן 18 ניסה לדקור היום בסכין חיילת של המשטרה הצבאית במחסום בית פוריק סמוך לשכם. החיילת הצליחה להימלט. מפקד המחסום ירה לעבר הנער ומהרסיסים נפגע קל פלסטיני שעמד בסמוך לחשוד. בגלי צה"ל דווח כי החשוד נעצר וכעת הוא נחקר.

כתב "הארץ" עמוס הראל מוסיף:

אתמול נפצעה קל חיילת של המשטרה הצבאית במחסום חווארה שליד שכם, לאחר שפלסטינית דקרה אותה. אמש נפצע ישראלי באורח קל סמוך לכביש עוקף רמאללה, לאחר שמכוניתו נרגמה באבנים ליד הכפר מוחמס. הפצוע טופל בשטח ופונה לבית חולים. אש נורתה הלילה אל מחסום צה"ל בחווארה שבאזור שכם ואל עמדה מדרום לעיר. לא היו נפגעים.

גדודי חללי אל-אקצא של הפתח קיבלו אחריות על הדקירה שאירעה אתמול בבוקר בחווארה, והוסיפו בהודעה מטעמם כי הדוקרת היתה ב"משימת התאבדות" בשליחות הארגון, במטרה לנקום את הריגת שניים מפעיליו בשבוע שעבר בשכם. "איננו מחוייבים לשביתת נשק ולא נכבד את הסכם הרגיעה. נמשיך ללחום ולהתנגד לכיבוש הציוני", נאמר בהודעה.

חיילים שהיו במקום ירו בדוקרת ופצעו אותה באורח קשה. מאוחר יותר מתה מפצעיה בבית החולים. גם החיילת, שנפצעה בפניה, פונתה לבית חולים. לפי העדויות מזירת האירוע והתחקיר שערך צה"ל בעקבותיו, הדוקרת, שלבשה בגד איסלאמי מסורתי, התקרבה למחסום בעודה שולפת סכין ארוכה מתיקה. היא ניגשה לחיילת, הפילה אותה ארצה ודקרה אותה. אחד החיילים הסתער על הדוקרת, הפיל מידה את הסכין והפיל אותה ארצה, ולאחר מכן תפסו החיילים מחסה מחשש שהיא נושאת מטען חבלה. אולם זו הרימה את הסכין בשנית, ולדברי החיילים ניסתה לתקוף שוב, ואז נורתה. עדי ראייה פלסטינים טענו כי האשה הוכתה על ידי החיילים בעודה על הארץ.

הדוקרת זוהתה לאחר התקרית כהייפה הנדייה, בת 30 ואם לחמישה ילדים, ומקורות פלסטיניים הוסיפו כי היתה מוכרת כמעורערת בנפשה.http://news.walla.co.il/?w=//790157
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:21

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר