לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-09-2005, 17:40
צלמית המשתמש של looklook
  משתמש זכר looklook looklook אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
מופז : " הסוללה (תותחים) היא לא לצרכי קישוט ..והיא תגיב על ירי של קאסם בזמן אמיתי"

מופז: סוללות התותחים מול עזה הן לא לקישוט
יום שלישי, 27 בספטמבר 2005, 16:14 מאת: עמוס הראל וארנון רגולר, הארץ




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://wmh.walla.co.il/w/18-200/177030-18.jpg]

חייל צה"ל מתפלל על טנק מול הרצועה. "הסוללה הזו שנמצאת כאן היא לא לצורכי קישוט", אמר מופז (צילום: רויטרס)

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://wmh.walla.co.il/w/18-200/174426-18.jpg]

מופז. "נכה בהם עד שיבינו שלא נקבל כמדינה ריבונית ירי לתוך מדינת ישראל ופגיעה בילדי ישראל" (צילום: ערוץ 1)
שר הביטחון אמר שישראל תמשיך במדיניות החיסולים הממוקדים ואיים "לשלוח את א-זהאר אל יאסין". בכיר בג'יהאד: נשוב לרגיעה




עוד בכתבה:
בצה"ל "מנצלים את המומנטום"»



חאלד אל-באטש, מבכירי הג'יהאד ברצועה, הודיע אחר הצהריים כי ארגונו מוכן לשוב לרגיעה - זאת בניגוד להצהרות הזרוע הצבאית של הג'יהאד בימים האחרונים. "אנו, יחד עם הפלגים, מחדשים את מחויבותנו לרגיעה, במלוא מובנה של הרגיעה, בתנאי שישראל תפסיק את תוקפנותה נגד עמנו", אמר באטש לאחר כינוס נציגי הפלגים הפלסטיניים השונים בעזה.

למרות זאת, בשעות אחר הצהריים, לאחר דבריו של אל-באטש, זוהה ירי נוסף של רקטת קסאם משטח הרצועה לישראל. הרקטה נפלה ככל הנראה בשטח פתוח בנגב המערבי.

בתוך כך איים שר הביטחון, שאול מופז, כי ישראל תמשיך במדיניות החיסולים הממוקדים ובפגיעה במטרות של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. "אם שנתם של ילדי שדרות נודדת, אם תהיה תחושה של חוסר ביטחון אצל חלק מתושבי שדרות, כך יהיה בקרב כל המנהיגות של חמאס והג'יהאד ואחרים. אנחנו נכה בהם ונכה בהם ונכה בהם עד אשר הם יבינו שאנחנו לא נקבל, כמדינה ריבונית, אופי כזה של ירי על מדינת ישראל".

במהלך ביקור בסוללת תותחים הצופה על רצועת עזה, ציין מופז כי "הסוללה הזו שנמצאת כאן היא לא לצורכי קישוט. היא מבצעית היא מטווחת והיא תגיב על כל ירי של קסאם בזמן אמיתי. עוד אמר מופז כי "בניגוד להצהרות ראשי חמאס, הארגון לא הפסיק את הניסיונות לפגוע בנו ואנו מתכוונים ללמד אותם כללי משחק חדשים. לא נעבור על זה לסדר היום".

בראיון לגלי צה"ל אמר מופז, כי "ישראל תמשיך במדיניות החיסולים הממוקדים ובהפצצות נגד החמאס והגי'האד האיסלאמי. בניגוד להצהרות ראשי חמאס, הארגון לא הפסיק את הנסיונות לפגוע בנו ואנו מתכוונים ללמד אותם כללי משחק חדשים".

מופז שלל את טענות חמאס על הסכמתם לרגיעה, ואמר: "שקט הוא שקט הוא שקט, ועד שלא יהיה שקט ארגוני הטרור לא ידעו שקט. אנחנו נחליט, לא מחמוד א-זאהר ולא אף אחד אחר. אם מחמוד א-זאהר, אסמעיל הניה ואחרים ימשיכו בירי הקסאם - נשלח אותם למקום בו נמצאים עבד אל-עזיז רנטיסי ואחמד יאסין".

בתוך כך, צה"ל פיזר לפלסטינים בצפון רצועת עזה כרוזים ובהם הוא מזהיר את התושבים שלא לשהות באיזורים מהם מתבצעת פעילות טרור. בכרוזים נכתב, כי ישראל מגבירה את פעולותיה בשל התגברות פעולות הטרור. "צה"ל שב וקורא לרשות הפלסטינית לקבל את האחריות ולמנוע מעשים נפשעים אלה", נכתב. בקול ישראל דווח, כי מקצת הכרוזים שחולקו מהאוויר נפלו ביישובים בשטח ישראל.

בקול ישראל דווח, כי הפלגים הפלסטינים הסכימו להפסיק את ההתקפות נגד ישראל מתוך רצועת עזה כדי להגן על האינטרסים של העם הפלסטיני.



בצה"ל "מנצלים את המומנטום"




[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://wmh.walla.co.il/w/18-200/176719-18.jpg]

פלסטיני בהריסת מבנה בחאן יונס. מערכת הביטחון רוצים להציב "תג מחיר גבוה" לארגוני הטרור (צילום: רויטרס)
חיל האוויר תקף לפנות בוקר חמישה יעדים ברצועת עזה. בתקיפה הופצצו שני משרדים של הפתח וחמאס בחאן יונס וכן שלוש דרכי גישה, שלטענת צה"ל משמשות את חוליות שיגור רקטות הקסאם באזור בית חנון. לדברי הפלסטינים, כתוצאה מהמתקפה, נהרס גשר סמוך לבית חנון.

ישראל המשיכה אתמול בסדרת התקיפות האוויריות ברצועת עזה, שבה החלה בעקבות ירי רקטות ה"קסאם" על שדרות בשבת האחרונה. הפלסטינים ירו שתי רקטות קסאם, שאחת מהן נחתה סמוך למושב נתיב העשרה מצפון לרצועה והשנייה בתוך שטח הרשות, ממערב לשדרות. מהירי לא היו נפגעים.

התקיפות האוויריות אתמול כוונו נגד יעדים מגוונים יחסית. הופצצו משגרי קסאם וכן דרכים באזורי השיגור בצפון הרצועה. כמו כן, תקף חיל האוויר מחסני נשק, מחרטות לייצור מרגמות ורקטות ומשרדים של מספר ארגונים - חמאס, פתח והחזית העממית - בעזה ובחאן-יונס. אשה אחת נפצעה קל בהפצצות. בנוסף, צה"ל ירה לעבר שטחים פתוחים ליד בית-חנון, שמסביבותיה נורו רקטות בימים האחרונים.

במהלך שלושת הימים האחרונים עצרו צה"ל והשב"כ כ-360 פעילי חמאס וג'יהאד במבצע המעצרים הנרחב בגדה המערבית. ברוב המקרים, מדובר באנשי הזרועות הפוליטיות של שני הארגונים או בסייענים זוטרים יחסית של הזרועות הצבאיות.



בישראל טרם הוחלט להפסיק את המתקפה ברצועה, חרף הצהרות חמאס. מקורות ביטחוניים אמרו, כי יש כוונה "לנצל בינתיים את המומנטום" ולהמשיך ולחבוט בחמאס. הם לא הוציאו מכלל אפשרות פעולות ההתנקשות נוספות. עם זאת, הם הוסיפו, שאם יחדל הירי מתחום הרצועה, גם ישראל תפסיק את התקפותיה, אולי כבר בזמן הקרוב.

ההחלטה להמשיך בהתקפות נועדה להציב "תג מחיר גבוה" לארגוני הטרור ולהבהיר כי ישראל לא תעבור לסדר היום על הירי על שדרות. המקורות אמרו, כי הכוונה היא לקבוע כללי משחק חדשים לאחר ההתנתקות - ולמנוע מהארגונים לשוב ולהפגיז את יישובי "עוטף עזה" בכל פעם שתתפתח מתיחות.

************************************************** ***********************************

כל מה שנותר הוא להמתין לקאסם הבא ולראות מה עושה שר הביטחון . אם הסוללה שלו יורה ואם היא פוגעת בעוד משהו חוץ משטחים ריקים , שדות פורחים ומשרדים לא מאוישים .
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 27-09-2005, 18:14
  Sam Weller Sam Weller אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.05
הודעות: 5,971
זה כבר נורא משעמם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looklook שמתחילה ב "מופז : " הסוללה (תותחים) היא לא לצרכי קישוט ..והיא תגיב על ירי של קאסם בזמן אמיתי""

צריך לגייס את מיטב הסופרים העבריים על מנת שיעשירו את אוצר המנטרות הלאומי. כללי המשחק משתנים, חציית קו אדום, עליית מדרגה, לא נעבור לסדר היום - כמה פעמים שמענו את הביטויים הללו ובפועל דבר לא השתנה...

מי שמצפה שכללי המשחק ישתנו יתבדה עד מהרה מכיוון שמי שקובע את כללי המשחק הוא לא הדחליל מופז וגם לא שרון. מבחינת וושינגטון, ובוודאי שמבחינת האירופאים הנסיגה מעזה היא דבר חשוב אבל רק צעד ראשוני שלא משנה את התמונה הכוללת, ולכן ישראל מצופה לא לחרוג מגבולות הגזרה שכבר הוכתבו לה. אם ישראל תנסה לחדש משהו בסגנון ועוצמת התגובות שלה היא תעבור איפוס עד מהרה.

למען האמת, אני חושב שמופז יודע את זה, והוא מתפקד יותר על תקן של צוות הוואי מאשר קצין מבצעים - מעלה את המורל ותו לא. כדאי לקנות לו אקורדיון, שפם וכובע טמבל, או בעצם מוטב להחזיר את יאצק הישן והטוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:21

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר