30-11-2004, 18:26
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
|
|
עלות שיעור: משתנה ממורה למורה.. הממוצע עומד על 85-90.
שיעורי חובה: לפחות 28.
עלות טסט: העלות הבסיסית עומדת על 113 ש"ח, כאשר הטסט הראשון כלול כ"מתנה" על זה שעברת תאוריה.
בנוסף ל113 ש"ח הללו, רוב המורים נוהגים לקחת עלות של שיעור על האסיפה שלך מהבית לחניון ממנו יוצאים לטסט + עלות "השכרה" של הרכב לזמן הטסט.
המחיר של עלות ההשכרה משתנים ממורה למורה, כאשר זה מתחיל באיזור ה200 ויכול להגיע לאיזור ה400-500 ש"ח.
רצוי לשאול את המורה מראש.
עלות תאוריה: 113 ש"ח עבור כל תאוריה (אם נכשלים בתיאוריה ראשונה, לפני השניה יש צורך לשלם שנית 113 ש"ח).
השלבים העיקריים הם:
פניה למ.מ.ס.י או מקום אחר אשר רשאי להנפיק טופס ירוק (טופס בקשת רשיון).
(רשימה של סניפי מ.מ.ס.י ומקומות אחרים אשר מנפיקים כזה טופס אפשר למצוא באתר משרד הרישוי)
לאחר שיש את הטופס יש ללכת איתו לרופא עיניים ולרופא משפחה, כאשר כל אחד ממלא את המקום המתאים לו.
יש הרבה מקומות שנמצאים בסמוך למקומות בהם מנפיקים את הטופס הירוק,
אשר עושים קומבינה של בדיקה בריאותית זריזה ובדיקת ראייה ונותנים לך אישור תמורת 40-50 ש"ח.
ראוי לציין שזה לא דבר נכון לעשות, אך כיוון שאין חוק נגד זה - זו לא עבירה על החוק.
לאחר שיש טופס ירוק ניגשים לתאוריה. לפני המבחן רצוי לקחת דף אגרה מהמורה,
וללכת לשלם בדואר יום לפני שהולכים לעשות את התאוריה. לא רצוי לשלם בסניף דואר
שליד המקום בו עושים את התאוריה - כי לרוב יש שם תור ארוך.
לאחר שעוברים תאוריה, כל שנשאר זה הטסט.
להתחיל נהיגה אפשר לפני שיש טופס ירוק, אחרי שיש טופס ירוק, לפני תאוריה או אחרי תאוריה - רוב המורים לא ממש שמים לגבי זה.
אם אחותך כבר עברה את גיל 17, והיא רוצה רשיון דחוף - אפשר לעשות 2 שיעורים כפולים בשבוע, דהיינו 4 שיעורים בשבוע.
אם לא - אז אפשר למרוח את זה טיפה יותר על 2 שיעורים רגילים בשבוע או שיעור אחד כפול או שיעור אחד רגיל.
יש הבדל בין מיכל דלק של סיאט איביזה למיכל דלק של פיאט אונו.
קח גם יש הבדל בצריכת דלק של כל אחד מהרכבים הללו.
לא הבנתי ממש מה יעזור לך לדעת את נפח מיכל הדלק
אבל בשביל לברר אתה מוזמן לגשת לאתר הבא: www.carfolio.com
בהצלחה!
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)
|