לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-08-2005, 09:50
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
ספר חדש: "צדיקים במאסר"

ספר חדש לעצורי הימין: צדיקים במאסר

ספר חדש "צדיקים במאסר" יצא לאור, לקראת גל מעצרים הצפוי כתוצאה ממצעד הענק לגוש קטיף. מחברו הסופר מנחם זיגלבוים אמר כי מטרתו היא ליצור הבנה שלהיות במאסר על קידוש ה´ הוא זכות וגאווה. יוזמי ההוצאה של הספר מציינים כי הצפי לגל מאסרים כתוצאה ממצעד הענק לגוש קטיף, הוביל להוצאת הספר "צדיקים במאסר". הספר מכיל מבחר סיפורים על דמויות נכבדות באומה היהודית שישבו מאחורי סורג ובריח מתוך אמונה על שזכו בכך לקיים את רצון ה´.

הסופר מנחם זיגלבוים אמר לרגל צאתו של הספר כי מטרת הספר היא ליצור הבנה שלהיות במאסר על קידוש ה´ ועמידה על עקרונות הינה זכות וגאווה כאחד.

הספר יצא לאור אתמול במהדורה ראשונה, בכעשרת אלפים עותקים, וע"פ הדיווחים זכה להתעניינות רבה וגם לתגובות הזדהות.

המוציאים לאור צופים כי הספר יהיה להיט בימים ובשבועות הקרובים, לקראת מאות ואלפי מאסרים שעלולים להתרחש בעקבות ההפגנות והצעדות לגוש קטיף. הספר יובא גם אל שערי כלא מעשיהו באירועי התחברות עם עצורי ההתנתקות הכלואים בו.

http://www.sos-israel.com/dispimage...D=1362&dir=news
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 15-08-2005, 10:13
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
איפה יש פה השוואה בין יהודים לנאצים ולו אפילו ברמז
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי העכבר ששתק שמתחילה ב "ביקשת - קיבלת"

הנה אני מעתיק את הכול...
ציטוט:

אפשר וצריך להזכיר את השואה וגם ללמוד ממנה, אבל לא להשוות יהודים לנאצים חס וחלילה




גם עצם העקירה אסור להשוות למעשה של הנאצים רחמנא ליצלן. אין בדומה שום פשע מול הפשע שהיה אז.





אבל ללמוד ממה שהיה בשואה אפשר וחייבים ללמוד מזה.

אלו שהלכו לכבשונות האש רחמנא ליצלן עם שירת אני מאמין, המשאלה הכי חשובה שלהם יהיה שהיהודים בעתיד לא יחזרו על הטעות שהם עשו. שהיהודים לא יוותרו על עמדות הכוח שלהם, שלא יהיו שאננים. בהתחלה הגרמנים "רק" לקחו ליהודים את הרכוש. עברו על זה בשתיקה, אחר כך הושיבו אותם במחנות ריכוז, גם בזה אמרו העיקר להציל את החיים. אחר כך התחילו לרצוח את הזקנים והילדים, גם על זה אמרו שלכל הפחות להציל את שאר היהודים.

גם מה שקורה עכשיו יש בזה קצת מהסממנים האלו: כשמפגיזים את יהודים בחבל עזה, מושכים עם הכתפיים: אבל אין בינתיים הפגזה על יהודי תל-אביב והמרכז. כשיש רקטות קסאם בשדרות וראש העיר שדרות מתחנן על נפשו ועל נפש אנשי עירו, וכל שאר המדינה נשארת שאננה כל עוד לא הגיעה הסכנה לפתח ביתם, זו היא אכן תסמונת השואה. אם מזהירים מפני זה, זה לא חילול זכר השואה, אלא זה בדיוק הנצחת השואה: ללמוד ממנה על מה שקורה כיום.

לפי דעתי אין סיבה לחשוש מלהביא גם את סיפור היודנראט שהיה בשואה: זה היה חלק בלתי נפרד מטרגדיית השואה. אין מה להסתיר את זה עם כל הכאב שבדבר, היו יהודים שהיו מכונים - בגלל הפחד - לשתף פעולה עם הנאצים, ושאר היהודים חסו על חייהם. על חייהם של אלו שידעו בבירור שהם שותפים לפשע ההשמדה. הם התחשבו בזה שהיודנראט עושים את זה מחמת הפחד. אבל אם הפחד מפני שאר היהודים "הקיצוניים" היה גובר מעל הפחד מפני הנאצים, ייתכן שלא היו נמצאים יודנראט לשתף פעולה עם הנצים, ואז זה היה מקשה קצת על מלאכת ההשמדה והטעייה שניהלו הנאצים ימח שמם וזכרם.









האם בגלל שמישהו התחשק לו לנעול אותי עם עלילת שוא, בגלל זה גם אתה נמשך אחרי זה בלי שום מחשבה, בלי שום ביקורת. הרי בכל ההודעה בפירוש כתוב שאין שום השוואה בין יהודים לנאצים. ההשוואה הייהת רק בין הקורבנות של הנאצים לבינינו כעת.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי העכבר ששתק
תאר לך שיש יהודים שמשווים יהודים לנאצים!
אופס, נדמה לי שאחד מהם כותב באשכול הזה...
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 15-08-2005 בשעה 10:29.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 15-08-2005, 10:48
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
הנכון הוא "אין הנחתום מעיד על עיסתו".
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי העכבר ששתק שמתחילה ב "על כך אין לי ויכוח איתך..."

http://hebrewlog.blogspot.com/2004_...og_archive.html

ציטוט:
ביטוי השבוע: אין נחתום מעיד על עיסתו

אין נחתום מעיד על עיסתו

הנחתום הרי הוא האופה, ומשמעות הביטוי היא שאין אדם יכול לשמש עד או מחווה-דעה על טיב יצירתו שלו עצמו.

הפתגם שאול מן המימרה עלובה היא העיסה, שנחתומה מעיד עליה שהיא רעה (בראשית רבה לד).

ביטוי דומה הוא יהללך זר וְלא פיך (משלי כז ב). ויש האומרים בבדיחות הדעת יהללך זר. וָלא, פיך. "וָלא" במשמעות "אם לא", דהיינו אם לא יהללך זר, הלל את עצמך - ומכאן אם אתה מהלל את עצמך הרי אתה מעיד שאיש אינו מהלל אותך...
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 15-08-2005 בשעה 10:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:19

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר