26-07-2005, 14:51
|
|
|
חבר מתאריך: 26.07.05
הודעות: 11
|
|
אוקיי , אז הקורס מתחיל מאפס , ובונה לך את הבסיס בתוכנה , הקורס ילמד אותך את רוב כלי המידול , טקסטור , דיינמיקס , תאורה , ורינדור בהתעמקות ...
כמו כן יתלוו אליו גם הפיצ"רים של גירסא 6 וכולי ....
בקשר לאיזה רמה , אי אפשר למדוד את זה ככה , אבל אם אתה שואל על הנושאים אז זה בא ככה :
The user interface
*Working in 3D
*UV coordinate space
*Views
*Cameras
*Image Planes
The Dependecy Graph
*Nodes
*Attributes
*Connections
*Pivots
*Hierarchies
*Mel Scripting
Animating in maya
*Keyframe Animation
*Patg Animation
*Non linear animation
*Reactive animation
*Dynamics
Modeling In Maya
*Nurbs Curve
*NURBS surfaces
*Polygons
*Construction History
DEFORMATIONS
*Lattices
*Sculpt Object
* Cluster
Character Animation
*Skeletons and Joints
*Inverse Kinematics
*Single Chain Solver
*Rotate Chain Solver
*IK Spline solver
*Skining your Characters
*Flexors
Rendering
*Shading Groups
*Texture Maps
*Lighting
*Motion Blur
*Hardware Rendring
*A-buffer rendering
*Raytrace rendering
*How the Renderer Works
*IPR
Unlimeted
*Maya Hair
*Maya Fluids
*Maya Cloth
* Mental Ray
ועוד מלא נושאים שאין לי כוח לכתוב , בתוך כל אחד מהנושאים האלה נמצאים כלים ופעולות שיועברו בהתעמקות ...
המערכת של הקורס תוכל גם להשתנות על ידי המשתתפים , אם הם מעונינים להתמקד בנושא מסויים , או לבקש ללמוד על כלי מסויים וכולי .
** משך הקורס הוא חודשיים עד שלושה חודשים ** , אז צריך להספיק את כל החומר בזמן המוקצב (אני מאמין שזה אפשרי ) מקסימום אם לא נספיק את כל החומר , יפתח עוד קורס המשך למתקדמים שכתוספת יעסוק בתכניקות מיוחדות במאיה .
נערך לאחרונה ע"י Tmussa בתאריך 26-07-2005 בשעה 14:59.
|