21-11-2015, 10:12
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.03.10
הודעות: 17,061
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי meac
אין לי ספק שיש פה אינטרסים (ראה למשל איך כץ נכנע לנהגי המוניות והכריז שלא יאפשר לאובר לפעול כאן), ואין לי ספק שיש לאפשר לכל אדם שמעוניין בכך להסיע אנשים בתשלום ברכבו. ייתכן בהחלט שהכתבות שראיתי היו מוזמנות, זה לא יפתיע אותי.
|
ניסיוני האישי עם אובר מוגבל (שלוש פעמים בלבד) אך בשלוש הפעמים שבהם אני נסעתי עם נהגים של אובר, הנהגים היו נקיים, מנומסים, דוברי אנגלית צחה (כשמדובר בנהגי מוניות זה בדרך כלל לא כך) וכלי הרכב כנ"ל.
יוצא לי לראות לא מעט נהגי אובר במקום עבודתי הנוכחי, אוספים ומורידים נוסעים, ועד היום לא ראיתי משהו שלא כראוי. בהתחשב בזה שבגראס וואלי אם אתה מזמין מונית, יש מצב שתחכה חצי שעה עד שתגיע המונית בעוד שאם אתה משמתמש באובר, לא תחכה יותר מעשר דקות במקרה הכי גרוע (אפילו ביום שלג, אגב) זה לבד כבר יתרון מה גם שבדרך כלל, ממה שיצא לי לראות, נסיעה עם אובר עולה במקרה הכי גרוע משהו כמו 25% ממחיר אותה הנסיעה במונית...
אגב, לפחות כאן, גם לממשלה יש אינטרס לשים לחברות שיתוף הנסיעות מקלות בגלגלים. עלות הרישוי לנהג מונית נעה בין 150,000 דולר ללמעלה ממיליון דולר, תלוי באיזו מדינה אתה נמצא. זה עסק שמכניס הרבה כסף לממשלה
_____________________________________
מר רוג - כי החיים קצרים מדי לשמות מלאים
נערך לאחרונה ע"י MS_Rogue בתאריך 21-11-2015 בשעה 10:14.
|