19-03-2015, 12:24
|
|
|
חבר מתאריך: 12.08.06
הודעות: 499
|
|
שאלה לגבי שירות לקוחות אסוס
שלום לכולם, אני לא לגמרי בטוח שהגעתי לכתובת הנכונה, אבל אולי בכל זאת תוכלו לעזור לי:
אני עושה סקר שוק קטן לפני קנייה של לפטופ חדש, ובין שלל הדגמים היו כמה של asus שתפסו את תשומת לבי.
הבעייה היא שמאד הזהירו אותי משירות הלקוחות שלהם במקרה של תקלה או בעייה במחשב.
אתמול כשניגשתי לחנות מסויימת (שלא מוכרת רק מחשבים), כששאלתי את איש המכירות, הוא אמר לי שבאמת לאסוס הייתה היסטוריה בעייתית בכל הקשור לשירות לקוחות- אבל בחודשים האחרונים הם עשו מהפך רציני מאד.
האם יש למישהו ניסיון מהחודשים האחרונים? האם באמת הם השתפרו?
(ובכל מקרה, אם זה מעניין מישהו ואם למישהו יש עצות- הסגנון של המחשב בו אני מתעניין הוא vostro 5470 של Dell, מעבד i5, רוצה להרחיב זיכרון ל8GB. כרגע, הסיבה היחידה שאני לא קונה את המחשב הזה היא שבמחשב שבדקתי ובאחת הביקורות מציינים שיש לו משטח מגע בעייתי).
תודה רבה!
|