10-02-2015, 20:18
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
הוא מוסך מדרכה :-)
אבל הוא מוסך מורשה (לפחות לפי מה שרשום על השלט).
מבחינת מיכשור - יש לו את כל מה שיש אפילו במוסכי יבואן, שקורעים לך את התחת רק בשביל שתוכל ולהגיד להם שלום (תנסה פעם אחת לתקן את הרכב שם ותראה איך אתה יוצא עם נזק של אלפי שקלים).
בעניין השכירות:
מסכים, עובדתית השכירות בכפרים הערבים היא נמוכה משמעותית מאשר בערים, ומבחינתי אם זה מוזיל את עלויות התיקון, אז בכייף.
מוסכים מורשים גדולים בערים בארץ ובמיוחד מוסכי יבואן, לוקחים לרוב פי 3 ואפילו 4 יותר ממוסכים אחרים, ולדעתי שלא בצדק.
הם משחקים הרבה על הקטע הפסיכולוגי של אנשים (כדאי לך לתקן במוסך יבואן בשביל האחריות והראש השקט וכ'ו...), מה גם שיש הרבה אנשים טיפשים שבטוחים שאם אתה לא מתקן במוסך יבואן אתה 100% אוכל אותה.
בפועל, הכלל הכי חשוב במוסכים זה לדעת שהמקום אמין, ושהוא יודע לטפל ברכב שלך (בדר"כ מוסכים מראש יפרסמו בשלטים שלהם עם אילו חברות הם עובדים).
לסיכום:
1. לדעתי עדיף בעשרות מונים לטפל ברכב שלך במוסכים בכפרים מאשר במוסכים של פלצנים.
2. מומלץ לתחזק את הרכב ולשמור עליו לבד, וככה ניתן להימנע מעלויות תיקון ענקיות בעתיד (דברים פשוטים כמו בדיקת לחץ אוויר \ שמן מנוע \ רדיאטור \ נוזלי קירור \ ניקוי מנוע ומסננים \ תוספי ניקיון למערכת הזרקת הדלק \ וכ'ו).
3. אם אתה ממש הארדקור, אפשר להכניס את הרכב אל מעבר לקו, ולעשות את התיקון גם בחצי מחיר ממה שהוצע בכפר הערבי בתוך הארץ :-)
*אני באופן אישי לעולם לא אעשה את זה, אבל יש לי חבר שיש לו חברת בניה, ודבר ראשון שהוא עשה אחרי שהוא קנה את הסילברדו שלו, זה לתת אותו למנהל עבודה הערבי שלו מג'נין, הבחור נסע לשכם וחזר עם אבזור שהיה עולה בארץ בערך פי 3 (גגון \ מדרכת צד \ הגבהה \ בולדוזר \ מגן גחון \ מגן קשת ).
_____________________________________
|