18-08-2014, 17:46
|
|
|
חבר מתאריך: 15.03.08
הודעות: 600
|
|
תודה רבה לך על התשובה !
ברשותך אשאל עוד מספר שאלות (טרחניות?):
1. מה ההבדל בין דימר או מעגל עם טריאק, המיועד לעבוד עם עומס השראי, לבין דימר המיועד לעבוד עם עומס התנגדותי ?
2. המעגל המצורף מיועד לשלוט במהירות של מנוע AC עם פחמים, מתכננו טוען כי הוא שולט על המתח הנמסר למנוע במחזורים שלמים, ולא החצאי מחזורים, האם זה נכון ?
ואם כן, האם לשיטה זו יש יתרון על פני השיטה הקלסית של חצאי מחזורים (עבור מנועים) ?
3. מה תפקידו של הסליל המחובר בטור לטריאק ?
4. במידה ואחליט לבנות המעגל - בכמה אתה מעריך את ערך השראותו של הסליל ?
האם יש קשר בין גודל השראותו של הסליל לבין הזרם שאמור לזרום דרכו (בהקשר לטריאק כמובן) ?
5. אני מניח כי מנוע של מאוורר הוא מסוג השראה (תקן אותו אם אני טועה), לאיזה סוג מנוע או קטגוריה שייך מנוע עם פחמים ?
6. מדוע מנועים של מקדחות חשמליות, הם תמיד מסוג מנוע פחמים ?
מה יתרונו של מנוע פחמים על פני מנוע חשמלי מסוג אחר כמו השראה ?
תודה.
|