05-09-2013, 18:37
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
|
|
עדכון
הוט ינסו לשכנע אותכם להחזיר את הציוד לנקודת האיסוף שלהם וזאת בכדי לחסוך לעצמם עלויות של חברת האיסוף. משיחה שערכתי עם מנהלת שירות הלקוחות של חברת הוט נאמר לי כי האיסוף אמור להיות בחינם - כנראה שזו היתה נציגת מכירות שמזדהה כמנהלת אבל זה כבר לא בעייה שלי.
מקרה נוסף שקרה לי זה שקבעו איתי איסוף ולא הגיעו, כרגע הם מכחישים שקבעו איתי ולכן לא מוכנים אפילו לדבר על פיצוי עקב אי הגעה. יש לי הקלטה של השיחות ולכן אני בטוח שאקבל פיצוי.
מסקנה הכי חשובה מכל העניין - אם יש לכם אנדרואיד - תקליטו את כל השיחות עם חברת הוט. תתפלאו עד כמה בשיחה שגרתית עם נציג הוא יסתור את עמדתו או עמדת הנציג ששוחחתם עימו קודם. חברת הוט לא תספק לכם הקלטה שתוכיח את עמדתכם ללא צו של בית משפט, היא יודעת שזה מחסום אדיר בפני הלקוחות ולכן הם יוותרו - שיטת מצליח.
זה מצחיק כמה משאבים הוט מעמידה כדי לאמלל לקוחות מתנתקים, אולי אם הם היו מפנים את המשאבים האלו לשירות טוב יותר אז מלכתכילה לא הייתי מתנתק.
אגב, לגבי ההערה שלי למכשירי אנדרואיד ולא לכלל המכשירים החכמים (כגון iphone), בארה"ב יש חוק האוסר הקלטה טלפונית ללא יידוע הלקוח. ולכן אפל עשו שכל המכשירים שלהם לא יוכלו לתמוך בהקלטה. אתם בכל זאת תראו באפסטור אפליקציות להקלטה - או שהם לא יקליטו את הצד השני (אולי תשמעו הד אם תשימו על ספיקר, אבל זה לא נוח) או שהם יקשרו לשירות שכל השיחות שלכם יעברו דרך מוקד אחר תמורת תשלום ושם השיחות יוקלטו - Privacy issue בגדול.
אההה, ו.... שנה טובה
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י overclock בתאריך 05-09-2013 בשעה 18:42.
|