08-08-2013, 10:01
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
|
|
Hot וכל מוצריה - אזהרה חמורה - אל תצפו לקבל שירות בזמן הקרוב
הי, אשתדל לעשות מתומצת למרות האמוציות...
זה התחיל בתקלה שגרתית שקוראת לי כל שנה (בממוצע) ודורשת החלפת ממיר, המשיך בהמתנה ממש ממש ארוכה למענה טלפוני (30 דקות בממוצע, כאשר מספר פעמים התייאשתי פשוט), המשיך גם בהצעה להמתין 20 יום לטכנאי.
נשבע לכם שאני לקוח סובלני, ואני הצעתי ביוזמתי להקפיא את המנוי לחודשיים (תוך כדי מחשבה שעד אז ירד הלחץ) והובטח לי שבזמן הזה לא יהיה חיוב. לאחר יומיים מתקבל sms שמאשר הקפאה אבל אומר שאשלם לבינתיים על השכרת ציוד. ופה הפשע כפול - גם הציוד ה"מושכר" מקולקל וגם אין מה להתווכח עם sms כי עכשיו לך תשיג את שירות הלקוחות שוב.
אז עשיתי זאת, ב-17:40 התקשרתי וענתה לי נציגה שרצתה לעזור ולעשות ועידה עם השירות הטכני, אבל השיחה התנתקה כשהיא באה לצרף אותם וכמובן שלמרות שהמתנתי (להשאיר את הקו פנוי) היא לא חזרה אלי. השיחה הבאה התחילה ב-18:20, ענו לי, יזמו שוב ועידה רק שהפעם המתנתי 30 דקות (לועידה, אחרי 30 דקות המתנה למענה הראשוני שוב) ואז בשעה 19:40 כשהנציג מסכים איתי שאין ברצוני לקבל שירות יותר מהם (מזל!) הוא אומר לי שאין מה לעשות בנידון עכשיו כי השעה 19:00 כבר עברה והשירות סגור (אני הייתי בהלם איך הזמן עובר כל כך מהר כשמקשיבים למוזיקת ההמתנה שלהם).
לסיכום, הם לא יודעים לתת שירות - בכל הרמות שאפשר לתאר, החל בזמן ההמתנה ועד לטיפול בתקלות. אני מתנתק ועובר לעולם טוב יותר.
בהצלחה לכם
_____________________________________
|