למרות שתכננתי לבנות דגם אחר, הגעתי למסקנה שאני צריך לפנות קופסאות .... ומה יותר טוב מלבנות 3 דגמים ביחד.
התכנון שלי הוא לבנות את הדגם הראשון מטייסת אבירי הצפון :
דגם שנקנה מעופר צידון .... אני מנחש לפי היציקה שזה דגם ישן.
קווי מתאר בולטים בקטנה .... הדגם כולל חלקי PE, אז יהיה נחמד להתעסק עם זה פעם ראשונה.
הדגם השני כרגע לא ידוע מאיזה טייסת יהיה :
גם כן נקנה מעופר צידון .... בעיקר בגלל הנוסטלגיה אבל גם כדי להוסיף דגם N לאוסף.
קווי המתאר על הגוף שקועים .... וקווי המתאר על הכנפיים בולטים טיפה יותר מהדגם של מונוגרם.
הדגם מגיע עם סימון ישראלי .... לגבי מספר זנב לא יודע, אבל סמל הטייסת הוא פיקטיבי(נראה לי).
הדגם השלישי יהיה דו מושבי של טייסת העמק :
נקנה במסגרת רשימת "כל הקודם זוכה" שפרסם המועדון.
קווי מתאר בולטים ושקועים בצורה עדינה.
הדגמים יקבלו מדבקות של סמי דקל שקניתי באחד המפגשים .... לא זוכר ממי :
אני יודע שבטח יש שינויים קטנים בין הדגמים לבין המטוס(לפי מספר זנב) עצמו ששירת בארצנו. לכן, אקבל כל תלונה על מיקום אנטנות, אבל לא אקבל תלונות על מבנה התותחים אם זה 20מ"מ או 30 מ"מ.
המוגבלות היחידה שיש לי עם הדגמים הללו היא שאף אחד מהם לא מגיע עם תוספת החבית מאחורה. לכן נצטרך לבדוק טוב טוב מספרי זנב כדי להתאים אותם יותר טוב לדגמים.
חג שמח לכולם
_____________________________________
חתימתך הוסרה על ידי הנהלת האתר היות והיא מנוגדת לכללי החתימות באתר.
תעצרו את העולם .... אני לא מאמין שזה קרה .... אדון JAY סוף כל סוף הגיב לאשכול שלי
בינתיים אני כן מגיע.
אשר .... זה יהיה יומן משולב ששלבי בניית הדגמים יהיו מקבילים ולכן תהיה מאין השוואה בינם.
מעניין מה תהיה תגובתך שאני אעשה את פרוייקט המיראז'ים שלי .... 4 דגמים
בנצי .... נראה לי כבר סגרנו על האוויה
חג שמח
_____________________________________
חתימתך הוסרה על ידי הנהלת האתר היות והיא מנוגדת לכללי החתימות באתר.
אני ירשום זאת יותר בברור , אשר כבר מבוגר... ולא רושם דברים כלכך בבירור נכון לימים אלה , במיוחד אחרי שנראה לי שהוא אכל כמה דברים חשודים בדרום אפריקה...
בשביל מה צריך שעווה של נר ?
מבחינתי לפחות שעווה של נר הינו חומר שהוא חם. אפילו חם מאד.
ע"מ להתיך דגמי פלסטיק אין צורך להקריב נר... אפשר פשוט לחמם על אש בינונית למשך 10 שניות , זה מספיק , די והותר.
אני אישית מסתפק בסופר גלו שעושה את העבודה באופן מעולה , בדגמים הגדולים יותר שבניתי (המיג והברק) השתמשתי בנוסף גם בציפוי של דבק אפוקסי שקוף לנעילה יותר חזקה וזה אחרי שווידאתי שהדבק לא פולט חום חום בזמן ההתייבשות ויש דבקי אפוקסי כאלה ... מנסיון.
הוא בערך פי 16 מאשר שעווה. זה אומר שעל כל השעווה ששמת יכולת לשים פרור עופרת וגם התוצאה היתה יותר טובה, כי היית שם אותו יותר קדימה ומקבל יותר מומנט.
מעבר לכך - לשעווה אין יכולת הדבקה ולאחר זמן היא מתגבשת ועלולה להתפורר - ואז מה שמחזיק את המשקולת זה רק הציאנו.
הוא בערך פי 16 מאשר שעווה. זה אומר שעל כל השעווה ששמת יכולת לשים פרור עופרת וגם התוצאה היתה יותר טובה, כי היית שם אותו יותר קדימה ומקבל יותר מומנט.
מעבר לכך - לשעווה אין יכולת הדבקה ולאחר זמן היא מתגבשת ועלולה להתפורר - ואז מה שמחזיק את המשקולת זה רק הציאנו.
לי נראה שמשקל המשקולת ששמתי יספיק .... ואם לא אז יהיה ניתוח לב פתוח בחרטום המטוסים.
כמו כן .... כל השעווה מצופה בדבק נוזלי של טמייה.
_____________________________________
חתימתך הוסרה על ידי הנהלת האתר היות והיא מנוגדת לכללי החתימות באתר.
רק לא הבנתי למה לשים שעווה מיותרת ואח"כ עוד לכסות אותה בדבק.
אבל זה מותר.
אני בדרך כלל מכניס בחרטום פתק קטן עם "תפילת הדרך" ממוזערת. זה גם לא מזיק.
אני הבנתי את זה מהמשפט שלך : "הוא בערך פי 16 מאשר שעווה. זה אומר שעל כל השעווה ששמת יכולת לשים פרור עופרת וגם התוצאה היתה יותר טובה, כי היית שם אותו יותר קדימה ומקבל יותר מומנט".
כל אחד ושיטתו שלו
_____________________________________
חתימתך הוסרה על ידי הנהלת האתר היות והיא מנוגדת לכללי החתימות באתר.
מצורפת תמונה שמראה שגודל שני החד מושביים הוא אותו דבר(בטח יש הבדל קטנטן אבל לא היה לי כח לבדוק לעומק העניין) ואילו הדו מושבי גדול יותר .... נדמה לי במטוסים עצמם ההבדל הוא בערך 84 ס"מ(לפי זכרוני)
זווית הצילום קצת מטעה
_____________________________________
חתימתך הוסרה על ידי הנהלת האתר היות והיא מנוגדת לכללי החתימות באתר.