לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום סלולרי | כל מה שקשור לתפעול\תקלות\שימוש במכשירים - בפורום תפעול מכשירים בלבד. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > סלולרי וגאדג'טים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-02-2013, 20:38
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776

אני אומר שדרך האתר נשמע לי הגיוני.

לדעתי, האתר, והנציג של הוט, מזינים את בקשת הניוד לאותו מחשב בדיוק, והאפשרות לתקלות לא שונה ביניהם. והטיפול בתקלות גם הוא לא שונה, ואם יש תקלה בניוד, לא יחייבו אותך עוד כסף על הטיפול בבעייה - החיוב הוא על עצם זה שאתה מבזבז לנציג את הזמן על מה שאתה יכול לעשות לבד - ולמה שהם יממנו את זה (ודוגרי - הוגן, זה המודל שגולן המציא...)

הזמנה באופן כללי באתר שלהם, בסדר, למיטב ידיעתי. אני הזמנתי שני קווים במסלול של לא דיברת לא שילמת (שכבר לא קיים) - והגיעו עם שליח במועד שנקבע. אגב, לא יכולתי להזמין דרך נציג במוקד שירות פיזי (בהתחלה ניסיתי זאת, כיוון שהייתי צריך את הקווים בדחיפות, אך למסלול הזה מסתבר שהיה ניתן רק דרך האינטרנט... מה שנאמר לי רק אחרי שהביאו את הטפסים הלא נכונים... "אה לא, זה רק באינטרנט")
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:42

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר