חברה שלי נמצאת ומתגוררת כרגע באלבניה. עברתי מאורנג לסלקום ועשיתי חבילה לשיחות לחו"ל לאלבניה כדי שאוכל לדבר איתה. (באורנג לא היה להם לאלבניה).
מחיר החבילה 139 ש"ח בחודש והיא כוללת שיחות והודעות ואינטרנט חופשי בארץ "ללא הגבלה" ובנוסף שיחות לנייד ונייח לאלבניה "ללא הגבלה" (ללא הודעות). יש לי הקלטה עם נציגת שירות שאני שואל אותה: "ללא הגבלה זה אומר שאני יכול לדבר גם 10 שעות ביום?" והיא ענתה "כן, גם 10 שעות ביום".
בחודש הראשון דיברתי עם חברה שלי כשעתיים ביום. לאחר שבועיים קיבלתי הודעה שבעוד מספר שעות אחסם משירות השיחות לחו"ל עקב שימוש מופרז ולא הוגן. כל נסיונות השכנוע מהנציגה להשיב את השיחות עלו בתהו והנציגה אמרה שזו מערכת ממוחשבת שברגע שאתה מגיע לרף מסוים של דקות המערכת חוסמת אותך. השיחות ייפתחו שוב בתחילת החשבונית הבאה.
ביום הראשון לחודש השני השיחות לא נפתחו והייתי צריך להתקשר שוב ולבקש שייפתחו לי. פתחו. החלטתי להרגיע קצת וירדתי לכשעה שיחה ביום, אפילו 50 דקות. ושוב, כעבור שבועיים אותה הודעה - בעוד מספר שעות תיחסם עקב שמוש לא הוגן (זה היה אתמול) והיום נחסמו לי שוב השיחות.
רציתי לדעת מה אפשר לעשות בנידון? האם אפשר להשתמש בהקלטה בבית משפט?
פשוט בזיון שאני משלם 139 ש"ח ומנתקים לי את השיחות לחו"ל אחרי שבועיים. מה שמאלץ אותי לשלוח לה הודעות (45 אגורות להודעה) ולקבל חשבונית על סך 177 ש"ח
אל תתקרבו לחבילות חו"ל בסלקום, ראו הוזהרתם !!!