17-02-2013, 20:38
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
אני אומר שדרך האתר נשמע לי הגיוני.
לדעתי, האתר, והנציג של הוט, מזינים את בקשת הניוד לאותו מחשב בדיוק, והאפשרות לתקלות לא שונה ביניהם. והטיפול בתקלות גם הוא לא שונה, ואם יש תקלה בניוד, לא יחייבו אותך עוד כסף על הטיפול בבעייה - החיוב הוא על עצם זה שאתה מבזבז לנציג את הזמן על מה שאתה יכול לעשות לבד - ולמה שהם יממנו את זה (ודוגרי - הוגן, זה המודל שגולן המציא...)
הזמנה באופן כללי באתר שלהם, בסדר, למיטב ידיעתי. אני הזמנתי שני קווים במסלול של לא דיברת לא שילמת (שכבר לא קיים) - והגיעו עם שליח במועד שנקבע. אגב, לא יכולתי להזמין דרך נציג במוקד שירות פיזי (בהתחלה ניסיתי זאת, כיוון שהייתי צריך את הקווים בדחיפות, אך למסלול הזה מסתבר שהיה ניתן רק דרך האינטרנט... מה שנאמר לי רק אחרי שהביאו את הטפסים הלא נכונים... "אה לא, זה רק באינטרנט")
|