21-12-2012, 23:21
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.08.04
הודעות: 3,996
|
|
בוא נראה
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Reshef914
תודה רבה.
אם כך, הם לא יצאו משירות וכהגדרה "מאוחסנים".
אומנם אם נישאר ריאלים זה קלוש, אבל יכול להיות שבכוונת חיל האוויר היא לשמור אותם לגיבוי? לשמור אותם למצב בו לא תהיה ברירה ונצטרך להשתמש בהם?
או שב"מאוחסנים" זה אומר שכולם זרוקים אי שם, מפורקים ורחוקים ממצב כשירות. (אשמח אם מישהו יוכל לענות בוודאות).
|
טייסת הקורנס האחרונה לא טסה כמעט שמונה שנים.
1. אנשי צוות קרקע - השתחררו או הוסבו למטוסים אחרים
2. אנשי צוות אוויר - חלקם פרשו מטיסה, סדירים/הצ"ח וחלק מהמילואים הוסבו למטוסים אחרים.
3. מטוסים - מאוחסנים בעובדה. אמנם שמורים חיצונית (יחסית) אבל מעבר לזה כלום
בוא נניח שישראל תהיה במצב קטסטרופלי שאין מספיק מטוסים, אז מה ? מי יטיס, מי ששמונה שנים לא הטיס את המטוס הזה (במקרה הטוב, רובם יותר מכך) ? מי יתקן/יחמש, שוב מי ששמונה שנים לא עסק בכך ? כמובן שחלק כאמור בכלל בטייסות אחרות ... גם אם יש מישהו פנוי, יתחילו להתאמן תו"כ מלחמה ? אני כבר לא מדבר על המצב של המטוסים שצריכים ביקורת מסיבית על המערכות כולן, החלפות צמיגים, טיסות ניסוי לראות שהמטוס תקין, ועוד ועוד
בקיצור - הקורנס לא יחזור, אבל זה בסדר - ח"א ימשיך להסתיר את זה, וכל מסדר כנפיים בחצרים יגררו מטוס מהמוזיאון עם חימוש, ובכל יום עצמאות בתל נוף יציגו לצד מטוסי ח"א הפעילים גם קורנס עם חימוש וסרטי "הסר לפני טיסה". שרק האויב לא יגלה שהקורנס לא בשירות.
|