19-10-2012, 15:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.12.08
הודעות: 8,552
|
|
אני אחדד:
הכוונה שלי היא שאם אתה מבצע עסקה, ואתה מסתמך אך ורק על דבריי הצד השני.
אז אתה לא צריך אח"כ להיות מופתע שנדפקת.
בכל עסקה, צריך תמיד לקבל אסמכתא.
אני יכול להגיד לך עליי, שבסיכום כל עסקה שאני עושה, אני מציג בפניי הלקוח את טופס פרטי העסקה, ואפילו מסמן לו אותם - כל מה שהעלנו בשיחה (עלות חבילה, עלות ציוד קצה...).
אני אתן לך דוגמא קטנה, על מנת שתבין את ההבדלים:
כל לקוח חדש שעובר לחברת סלולאר, נדרש לשלם על כרטיס SIM - אצלנו בחברה הסכום הוא 89 שקלים, ניתן לשלם על הכרטיס בתשלום 1 או 18 (ואזה זה יוצא כמעט 5 שקלים לכל תשלום).
במהלך האקטיבציה, הברירת מחדל של התשלום, זה 18 תשלומים.
ישנם נציגים (לאו דווקא מהחברה בה אני עובד), שבמהלך המכירה הם בכלל לא טורחים לומר ללקוח שיש עלות לכרטיסי הSIM.
מנגד, ישנם נציגים שכבר בדף ההצעה, הם מפרטים על עלות הSIM.
אני יכול לומר לך עליי (מבלי להתפלצן), שגם בעסקאות גדולות שהיו לי (אני מדבר איתך על מעל ל10 קווים), תמיד, אבל תמיד ציינתי כבר בהתחלה את עלות הסימים.
וזה לא משנה אם מדובר ב10 קווים, או 2 קווים.
זו גם הסיבה שאני עובד למעלה משנה וחצי באותה חברה, ולא היה לי אפילו ריג'קט אחד בתחום, ומעולם לא זיכו על שמי לקוח בגין כרטיסי SIM.
כל אחד והאמינות שלו, אני רק יכול לומר לך, שספציפית אצלנו בחברה, מי שהונאיסט, בסופו של דבר עף הביתה.
_____________________________________
|