23-08-2012, 23:18
|
|
|
|
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 29,140
|
|
עוד סיבה לגל הפיטורים בשוק הסלולר היא שיטת הגבייה החדשה.
כשאתה עסוק כל היום בבניית תוכניות סלולר מסובכות כדי להערים על הלקוחות שלך, זה גוזל ממך הרבה משאבים של כוח אדם.לבנות מערכות שידעו לחשב עלות לחודש בתוספת עלות מכשיר - בניכוי שיחות והטבת ניוד ובתוספת של 5.99 ש"ח עבור שירות שהלקוח כלל לא ביקש עם הטבה של שני אסמסים לסבתא שלך. את המערכות האלה צריך לתחזק, ללקוחות המבולבלים צריך לענות בטלפון, את ההוצאה לפועל צריך להפעיל בקיצור - אפשר לעבור מחלקה מחלקה בחברות הסלולר ולראות איך מס' העובדים נופח - מכיוון שלחברות הסלולר השתלם להחזיק את כל מערך העובדים האלה כל עוד יכלו לגבות מהלקוחות פי 4 ממה שהיו אמורים לשלם באמת.
החברות החדשות חרטו על דגלן חשבון סלולר פשוט מסוג "הכל כלול" ואילצו את הגדולות לעבור גם הן לאותה שיטת גבייה, מכיוון שממילא כבר אי אפשר להונות את הלקוחות, התועלת השולית מעובד נוסף צנחה מטה אל מתחת לעלות שלו - במילים אחרות , מערך העובדים המנופח כבר לא הצדיק את קיומו בעזרת הבאת תזרים מזומנים לחברה ולכן חברות הסלולר נאלצו לפטר והרבה.
_____________________________________
“Much of the social history of the Western world over the past three decades has involved replacing what worked with what sounded good”
|