לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 08-07-2012, 11:10
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
אבל אם הוא כן היה מוציא אותם לחופש היה אפשר לייצר כותרת על כך שבזמן שהמילואימניקים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי totaljack שמתחילה ב "הרב עובדיה: לבטל חופשה בישיבות - נגד הגיוס"

נאנקים - הם יוצאים לנפוש.

כמו המשל האריה השועל והשפן חסר המזל.



נ.ב

אני ממש ממש בעד גיוס חרדים. אבל אני יכול לומר לך שמסביבתי הקרובה אני יודע שב2006 חרדים רבים לא יצאו לחופש וכן התפללו לשלום חילי צה"ל. פשוט לא היה לי זמן לכתוב על זה באגף הטוקבקים בטמקא שהוא כידוע אלמנך המציאות הבלתי מעורער.

האם זה אומר שמעכשיו הטוקבקיסט ההוא יהפוך לאוהב הציבור החרדי? בערך באותה מידה שבה אם הם כן היו יוצאים לחופש היו זויכים לכותרת ולאשכול אוהדים

נערך לאחרונה ע"י .ישראלה היפהפיה בתאריך 08-07-2012 בשעה 11:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 08-07-2012, 19:11
  משתמש זכר Mnemosyne Mnemosyne אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.01.07
הודעות: 3,397
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Mnemosyne שמתחילה ב "חתיכת טרול כמוהו עוד לא היה..."

עוד תגידו לי שהוא כמו ישו, הבן של אלוהים ! תרגעו, הוא סה"כ בן אדם.
ובמה הוא שונה מכול MEME או מכול הקנטה נגד פולטיקאי / איש בידור וכו'?
בגלל שהוא דתי? בגלל שהוא נחשב ל"מנהיג" של עדה מסויימת?
זה לא אמור לשנות כלום.
ההתנהגות שלו לדעתי משקפת את זה. ולא אכפת לי שמפריע לכם שערכתי את התמונה שלו.

מה שעשיתי אינו בושה מר שובי, ואינו טרולינג, אני לא באתי ופתחתי אשכול במיוחד בו פרסמתי את התמונה, אלא שבאשכול שקשור בו, חשבתי שזה יהיה מתאים .

ואוקטבא, למה אני אמור לא לפרסם את זה? מי יעשה לי דין וחשבון על כך שהבעתי את דעתי? אתה וכול שטופי המוח? לא אכפת לי.
זה שאני מנהל באתר לא אומר שאני צריך להיות שפחה לדעות הגולשים, יש לי את הדעה שלי ואני מביע אותה, כול עוד לא הגזמתי וכול עוד לא עברתי על חוקי הפורומים אין על מה לדבר פה.

ואני לא עובד פה, אני מתנדב לנהל חלק מהפורומים (מזמני החופשי), ובכול זאת זה לא אומר שדעתי משקפת את עמדת ההנהלה והנהפך גם הוא (ההנהלה לא משפקת את דעתי) - בתחומים מחוץ לניהול כמובן.

את חופש הביטוי שלי אתם יכולים לבקר, אבל אתם לא יכולים למנוע אותו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 09-07-2012, 07:06
  .ישראלה היפהפיה .ישראלה היפהפיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי Mnemosyne שמתחילה ב "עוד תגידו לי שהוא כמו ישו,..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Mnemosyne
עוד תגידו לי שהוא כמו ישו, הבן של אלוהים !

.


כמה סמלי שאת אקסיומת ישו בן האלוהים אתה מקבל בשלווה אינטלקטואלית. יהודי המבזה יהודים אבל קד קידה בפני הנצרות. קוראים לזאת צביעות צרופה. בטוחני כי בפורומים של חבריך הדמי משכילים באיטליה לא היית מעז להעלות 'קריקטורה' עלובה שכזו.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Mnemosyne
...חשבתי שזה יהיה מתאים .

.


תינוק מגודל כאשר מוכיחים אותו בד"כ בוכה ומביע צער. אתה מוסיף חיוכון... אתה אפילו אינך מבין מה הבעיה בציור האווילי שהעלת. מוסר זה משהו שאתה יורה מרחוק על אחרים ולכן אינך טורח בכלל לחשוב האם יש במעשך פגיעה מיותרת במאות אלפי אנשים שלא עשו לך כל רע ובשבילם הדמות הזאת היא 'רב' על כל המשקל של המלה הזו בהסטוריה ובשפה העברית. מורה רוחני, פוסק, שליח ציבור. בודאי שמותר וצריך לבקר אותו אך אתה לא עשית זאת בתגובה לאמירה בוטה כלשהי שלו אלא סתם כך בצהרי היום כי זה נראה לך מגניב. כי חשבת ש'כולם כמוך' וכי היית בטוח שתקצור תשואות כמו שאני מניח שאתה מלקט בחו"ל על חשבון אלה הכותבים בשפה העבריח ובארץ העברית כשאתה יושב בנימוס כפוף ראש עם אלה שמאמינים שישו הוא בן האלוהים. עימם אגב אין לי כל בעיה שכן אני בטוח שאצל רובם האמונה היא טהורה - מה שכלל איני בטוח לגבי המוסר הדמוי אתאיסטי שלך. האם אדם מלא יומרות שכמוך שאין לי ספק שמכיר לא מעט פרטים בדברי השליחים ובתולדות הנצרות שביסוד התרבות האיטלקת-רומית בה אתה חי - טרח אי פעם לקרוא משהו מדברי הרב עובדיה יוסף שאינו מובא דרך YNET? האם קראת את ספריו של אדם ברוך ז"ל הדוגמים מפסיקת ומהשקפת הרב עובדיה? סביר שלא. סביר שכל היריעה המרשימה הפרוסה שם זרה לך בשפתה ובערכים העולים ממנה.

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Mnemosyne
את חופש הביטוי שלי אתם יכולים לבקר, אבל אתם לא יכולים למנוע אותו.


איש לא פגע לך בחופש הבטוי. זהו רק תרוצו של הנבל בכל פעם שנגמרים נימוקיו.איש לא סתם את פיך וגם לא הוכיח אותך יותר מדי כשבצביעותך ובנפיחותך האינסופית כתבת:

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Mnemosyne

http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...%EC#post4209499

גיליתי שאני חיי עם עם שמכונס בעצמו, ציוני ומטופש.... אני אקרא לישראל, לא ישראל ולא פלסטינה אלא מקום שנמצא ליד הים התיכון....כמו שאמרתי שוב ושוב די לעדר המטופש הזה, ...מה שמצער אותי זה שאנשים נאורים, תמיד דעתם נבזת על ידי האחרים בגלל שהיא רק שונה או לא תואמת את הרוח הכללית, אבל יום יבוא (וכבר קרה בהסטוריה) והעולם יתהפך על עצמו בגלל דיעות קודומות, ואז יגיד העדר, אוי ואבוי למה לא הקשבנו ולא חשבנו כמו האנשים הללו?
אבל אז יהיה כבר מאוחר מדי, ולא יהיה יהודי ולא תהיה ישראל ולא יהיה כלום ממה שאת ואחרים כולך מערכים.


'ציוני ומטופש'? תן לי לנחש שהדוניסט מסוגך יבוא לחסות בצל הציונות 'המטופשת' ברגע שזה ישתלם לו או ברגע שיחוש בדל איום מסביבתו 'התרבותית'. עלוב נפש המבזה את אורח חייהם ותיפשותיהם של מיליונים שאין ביריעתו הנפוחה מקום לקמצוץ מעולמם המשותף. אבל האנשים שאתה כה בז להם ומנבא עליהם נבואות זעם עתידיות כשניכר בך שלמרות כל הנפיחות אינך יודע כלום על עברם/עברך - לא סתמו את פיך והמשיכו לקבל אותך כמנהל.

איש לא סתם את פיך גם כשעלבת בגולשים וחשבת בתצורת ה'אני ואפסי עוד' כי היית בטוח שכל מטרת כתיבתם של אנשים בכלל פורומי פרש היא לקבל בקורת בונה מאל המוסר והיצירה.

את חופש העלבון בזולת שמרת לעצמך כשאיש לא עלב בך ולא חיווה דעה ארסית על יצירותיך שתכופות אינן עולות באיכותן על הקריקטורה העילגת שפרסמת כאן או על טעויותיך המביכות בשפה בה התיימרת לכתוב ולהנחות אחרים לכתוב בה. אין לי צל של ספק מה היה מעולל אדם מסוגך להולכים אחריו אילו היה בידו הכח של הרב עובדיה יוסף.

איש גם לא סתם את פיך כשכתבת את דברי האיוולת שלך באשכול זה. תוכנם המילולי מצוי עד לרגעים אלה של השרת וסביר שיוותר כך בעתיד. הזכירו לך על גבי האשכול בעדינות כי מצופה ממך להתחשבות בזולת אבל אתה כדרכך נפחת, התנפחת וצפצפת גם כשידעת שאתה פוגע ללא סיבה ושלא בהקשר לויכוח כלשהו באנשים ובאתר.

קדימה עלה נידף ברוח - העלה תמונה של האפיפיור כטרול, ספר להם ליד ש'איטליה היא סתם מקום ליד הים' פרסם אותה בפורומים המקצועיים והחברתים שאתה פעיל בהם ושלח לנו צילום מסך עם התגובות...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:29

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר