08-07-2005, 18:50
|
|
|
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
|
|
האם ריבוי ליבות/מעבדים יועיל למשחקים? פתיח למאמר של טום חומרה
מבחני ביצועים הראו שכפול ליבה מניב ביצועים זהים לאלה של חד ליבה באותה
מהירות שעון במשחקי מחשב, אולם עם כפול ליבה ניתן בו זמנית להפעיל
יישומים נוספים כמו הורדות, דואר אלקטרוני, סייר אינטרנט ללא חשש שהדבר
ישפיע על ריצת המשחק באופן חלק.
עדיין, עיבוד כפול ליבות כמו עיבוד ב 64 ביט במידה רבה עדיין מחכים ליישומים
ומשחקים שירתמו את תכונותיהם המיוחדות. עלפי AMD אינטל, יצרני כרטיסי
מסך ומפתחי משחקים מדובר בהמתנה של מספר חודשים נוספים בלבד עד עידן
חדש של חוויית משחק ואינטליגנציית משחק.
"מפתחים שמשקיעם את הזמן והמאמץ לכתוב יישומים מרובי תהליכים יאפשרו יום
אחד לנצל את הכפלת כוח המחשוב שטמונה בכפולי הליבות" אומר Richard Huddy
מחברת ATI, "הרווח מבחינת שיפור הביצועים ינוע בין אחוזים בודדים עד לשינוי
דרמטי במציאותיות המשחק מבחינת המודל הפיזי ומבחינת האינטיליגנציה
המאלכותית של המשחקים".
מקור והמאמר המלא:
http://www.tomshardware.com/busines...0708/index.html
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל
נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 08-07-2005 בשעה 18:55.
|