04-05-2012, 11:38
|
|
|
חבר מתאריך: 04.05.12
הודעות: 2
|
|
השירות של אורנג'
שלום לכולם,
רציתי לשתף אתכם ב"חווית" שירות שלי עם אורנג',
או יותר נכון לומר סיוט!!!
במשך כשנה וחצי ההתקשרות שלי איתם לא נפסקת כאשר יד שמאל לא יודעת מה ימין עושה.
כל החשבוניות באופן שיטתי עובדות על חיוב/זיכוי כאשר חודש אחד מחייבים יותר ולאחריו מזכים וחוזר חלילה.
באם תשלח את המכשיר לתיקון, יחזור (בוודאי) עם תקלה אחרת שלא היתה קיימת מלכתחילה וזאת אם יחזור כלל (לשלי אני עדיין מחכה כשבועיים כבר).
נראה כאילו הנציגים שם אינם יודעים כלל את תפקידם ולא מתקשרים אחד עם השני בשום צורה או דרך.
תדבר עם נציג ראשון וכעבור שעה נציג שני יאמר כי זו הפעם הראשונה שאתה פונה כיוון שלא נראים תיעודים אחרים ואז הסיפור חוזר מההתחלה.
ברור שעל סף ייאוש הרי המושיע הוא תמיד המנהל.
הבעיה היא שגם כאשר תפנה ותבקש "מנהל", חלילה שיחזרו אליך הרי הם כולם עסוקים...
כיוון שהשירות שלהם כל כך טוב, הם עסוקים בקבלת שיחות ולכן אינם זמינים ללקוחותיהם.
מנהל אף לקח את הטלפון מנציגה והבטיח לי כי עד סוף היום יחזור אלי ופשוט הם כרגע לא עומדים בלחץ, ואני בתמימותי האמנתי , פתי שכמוני.
וברור מה הצעד הבא,
אם כבר איבדת את אמונך בנציגים, בכירים, מנהלים וכל מענה טלפוני שכזה,
עדיין נשארה לך כתובת אחת שלא תוכל לאכזב - פניות הציבור.
אבל למי תפנה כאשר גם הם אינם מגיבים כלל לפקסים ולמיילים?!
המון שנים אני נותן ומקבל שירות מחברות רבות ותקשורת בפרט.
מעולם לא נתקלתי באטימות שכזו, חוסר אכפתיות, ומלחמת התשה אשר נוקטים כלפי הלקוח בגישת "מצליח".
פעם ראשונה ואני מודה, ניצחו אותי.
אני מיואש.
אני רק מחכה שבו העת יחזרו אלי - כי לי כבר אין כח לפנות אליהם שוב, אפילו לא בשביל לעזוב...
טיפ קטן, הישמרו מהחברה הנ"ל, מבחינת שירות, הם כבר לא מה שהיו וחבל.
|