15-11-2011, 11:39
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
אני חושב ששיחה מטעם המועצה הישראלית לצרכנות לחברת הוט תצליח לסדר את "בעיית ההזנה למחשב" שהם חווים שם ביקום.
אולי המייל האדום של וואינט יעזור יותר מהר.
כל זה בהנחה שאכן כתוב בחוזה מה שאתה חושב שכתוב, ושאין סייגים שמאפשרים להם לעשות מה שהם רוצים.
אם אף אחד מהם לא יעזור, אז יש את הרשויות הממשלתיות הרלוונטיות וגם בית משפט, השאלה היא אם בית משפט שווה לך את זה מבחינת העלויות (למשל, נראה לי שלא יחזירו לך כסף, גם אם תזכה, על יום העבודה שהפסדת כדי להופיע בבית המשפט... ואז יצא שכרך בהפסדך...)
בית משפט הוא מוצא אחרון, לצערנו...
|