27-10-2011, 23:50
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי הברמן של הפורום
עדיף לשלוח להם מייל, לספר שהמשלוח הגיע באיחור (הם יכולים לדעת מתי המשלוח הגיע לישראל ומתי לקחת אותו) ואולי הם יציעו איזה פיצוי קטן כדוגמת זיכוי לרכישה הבאה...
|
ישראלי מאוד להאשים את האתר ברגע שהחגים בישראל גורמים לעיכוב. אני מבין שאתה (ברמן) מציע הצעות שלכאורה הולמות ואמורות לחנך ולהכווין מה עושים כאשר יש מוכר ממדינה רחוקה שלא סיפק את הסחורה או לא עמד במילתו. אני רק מקווה שפותח האשכול מבין שהמוכר אכן עשה בדיוק מה שהיה צריך לעשות וכי ה"עיכוב" נבע גם מאי הבנתו בעניין המשלוחים (המשלוח אכן היה מהיר, 3-6 ימים מחו"ל זה משלוח מהיר), וגם מהחגים בישראל.
יש המון מוכרים ב-ebay שמחרימים את ישראל, ממספר סיבות, לא צריך להכניס עוד מוכרים (וחלקם טובים) לרשימה הזו...
_____________________________________
|