06-10-2011, 11:08
|
|
|
חבר מתאריך: 01.03.07
הודעות: 5,639
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי REB
השיטה היחידה לשבש שבש (נל"א), מלבד פגיעה פיזית, היא לדעת לסנן את האות שלו. ברגע שטכניקת השבש ידועה, במקרים מסויימים ניתן לקלוט אותה ולעבור לתדר אחר, טכניקה אחרת, לשנות רגישות או לבודד את השיבוש בדרך אחרת.
|
אתה מדבר על ECCM שזה דבר שונה משיבוש. זאת הגנה מפני שיבושים.
הפתרון של קפיצת התדרים, להבנתי, לא מתאים ל-GPS הפועל על תדרים קבועים וצרים.
את השיבוש ניתן לבודד, להבנתי, באמצעות כיוון האנטנות הקולטות כך שמקור השיבוש יפול על "הנקודה העיוורת" של האנטנה, והלווין\ים באונה ראשית או צדדית. כלומר היחס שבין רמת השיבוש והאות ניווט תהיה לטובת האות. ככל שהיחס הזה יהיה גדול יותר - טוב יותר.
מצד שני, משבשי ה-GPS יכולים לעבוד עם הספקים גדולים יותר מאשר הלווינים, ואפשר גם להפעיל כמה וכמה משבשים בו זמנית מכיוונים שונים.
ציטוט:
שיבושים באופן כללי ניתן לסווג לשתי קטגוריות - מיסוך של תחום תדרים שלם באמצעות רעש - מה שבד"כ עושים בשיבוש של מערכות ניווט לוויני.
|
כן.
_____________________________________
בבקשה תקנו אותי כשאני עושה שגיאות כתיב.
|