לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-07-2005, 18:36
צלמית המשתמש של חתול-רחוב
  חתול-רחוב חתול-רחוב אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.06.02
הודעות: 21,476
מקורבי נתניהו מאיימים: "נדיח את שרון מראשות הליכוד"

מקורבי נתניהו מאיימים: "נדיח את שרון מראשות הליכוד"



עוד הסלמה במתח בין ראש הממשלה לשר האוצר: לאחר שמכיוון לשכת רה"מ יצאו איומים מרומזים על נתניהו, עכשיו תורו של ביבי להשיב אש. מקורביו: "אם שרון מפטר את ביבי - הוא מסיים את הקריירה שלו כיו"ר הליכוד"
דיאנה בחור-ניר


ביבי לא ממצמץ. למרות הרמזים שיצאו בימים האחרונים מסביבתו של שרון, על כוונה להדיח את שר האוצר בנימין נתניהו אם לא יתמוך בהתנתקות בהצבעה בכנסת בשבוע הבא, בסביבת נתניהו מבהירים: אין כל שינוי בעמדתו.



מקורבי שר האוצר יצאו גם באיומים מרומזים משלהם: "אם שרון יחליט לפטר את נתניהו ביום רביעי, הוא יכול להעניק לביבי באותה הזדמנות מינוי לתפקיד יו"ר הליכוד וראש הממשלה מטעם המפלגה. אם שרון יפטר את ביבי - הוא מסיים את הקריירה שלו כיו"ר הליכוד".



"נתניהו החליט איך הוא מתכוון לנהוג - ובכך נסגר העניין", הוסיפו המקורבים, "הוא לא מתכוון להתפטר, הוא לא חושב לרגע שצריך להפסיק את עבודתו



איומי שרוןנתניהו ומסתכן בהדחה / דיאנה בחור-ניר ואילן מרסיאנושר האוצר יצביע בעד דחיית ההתנתקות בממשלה, ומתכוון להעדר מההצבעה בכנסת - אולי באמצעות נסיעה לחו"ל. בתגובה משגרים מקורבי שרון איום מרומז: "יש חוק, שר צריך לתמוך בהחלטות ממשלה ואין צורך בפרשנות אחרת". מקורביו של ביבי לא נשארים חייבים - ומזכירים כיצד שרון עצמו נעדר מהצבעה בכנסת - ונשאר. רגע האמת: ביום רביעי

לכתבה המלאה



כשר האוצר, ולא חושב שלראש הממשלה יש איזושהי עילה לפטרו. השר נתניהו סבור שהיותו חבר ממשלה תורמת רבות, מעבר לתרומתו בתחום הכלכלי. בתוך הממשלה הוא תרם רבות גם בתחום המדיני-ביטחוני, ובהשגת תמורות במסגרת תוכנית ההתנתקות. נתניהו סבור שהשתתפותו בממשלה בעתיד חשובה גם בנושאים האלה".











יחד עם נתניהו, צפויים גם שר החקלאות ישראל כץ ושר הבריאות דני נווה להצביע בעד דחיית ההתנתקות, בדיון הממשלה בנושא מחר.



הסאגה החלה במספר הצעות חוק של חברים מסיעות הימין, הקוראות לדחות את יישום ההתנתקות בפרק זמן של מספר חודשים עד חצי שנה. ועדת השרים לענייני חקיקה החליטה שהממשלה תתנגד להצעות החוק, אולם השר ישראל כץ הגיש ערר - והנושא הועבר למליאת הממשלה.







ההצבעה על הערר של כץ מתוכננת למחר. השר בנימין נתניהו, שבשבועות האחרונים תקף שוב ושוב את תוכנית ההתנתקות וקרא ל"בחינה מחודשת" של המהלך כולו, הודיע שיצביע נגד בממשלה. השאלה הגדולה, בה עוסקת המערכת הפוליטית כולה בשבוע האחרון, היא כיצד יצביע ביום רביעי בכנסת.





לפי שעה, נתניהו מתכוון "לשבת על הגדר" - ופשוט להיעדר מן ההצבעה, בין שבאמצעות נסיעה לחו"ל ובין שבהימנעות מכוונת מכניסה למליאה. כך








לא ייאלץ להצהיר פומבית על תמיכה בהתנתקות, אך לכאורה גם לא יספק לשרון עילה להדחתו. ואולם, את ראש הממשלה ה"טריק" הזה לא מרגיע.





בלשכתו של שרון סירבו לאיים במישרין על שר האוצר, אולם בהחלט רמזו לו כי הכיסא מתנדנד. "יש חוק, על פיו שר צריך לתמוך בהחלטות ממשלה", אמרו אמש ל-ynet והוסיפו: "אין צורך בפרשנות אחרת. איננו מעלים על הדעת שנתניהו ינהג אחרת".



גם האפשרות לשהייה בחו"ל אינה מרצה את אנשי שרון: "אם שר לא מגיע מסיבות שאינן תלויות בו להצבעה, זה דבר אחר. אלא שכאן מדובר בשר שהודיע מראש כי בכוונתו להפר את האחריות הקולקטיבית".
_____________________________________
http://hydepark.hevre.co.il/hydepar...asp?forum_id=99תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:15

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר