29-06-2011, 11:25
|
|
|
חבר מתאריך: 07.07.06
הודעות: 15,705
|
|
כתבה בגלובס על הספק שבתועלת ועל הבטחון שבבלגן...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "הרפומהומה בדרך!! חה"כ יחימוביץ לשר התחבורה: "הקפא את הרפורמה בתחבורה הציבורית""
http://www.globes.co.il/news/articl...?did=1000657898
ציטוטים מהכתבה:
עיון במסמכי התוכנית ובתולדות הדיון הציבורי בה, מעלה חשש שהיא לא נבחנה ב"חוות דעת שנייה", מומחי תחבורה בלתי תלויים לא התעמקו בה
"רשת הקווים [הפשוטה והנוחה]", זהו הביטוי השגור. זה היה נכון, אם ת"א וגוש דן היו בנויות כמו מנהטן.
מי שירצה לחפש את דרכו באתר של משרד התחבורה, לא ימצא שירות מקוון של הדרכה מנקודת מוצא לנקודת יעד, אלא צ'ט בכתב
...נשענת על סקרים משנת 2003-2002 והשלמה מ-2008
אם אין לך כרטיס רב-קו, תצטרך לשלם בכל נסיעה (בכל מעבר) את המחיר המלא, 6.4 שקל.
[חישובי] זמני המתנה [אמורים לכלול] זמני הליכה, המתנה ונסיעה [וגם בתוך כך] מתכננת המהפכה, רותי אמיר מנתיבי איילון, הודיעה רק לאחרונה למנכ"ל משרד התחבורה, כי "התוכנית תביא בממוצע לקיצור זמני הנסיעה בכ-2 דקות בלבד".
הירידה בשימוש בתח"צ מתבססת על סקרים ישנים שסקרי אותו גוף עצמם ודו"ח מבקר המדינה המאוחרים יותר סותרים אותם
תוספת הסבסוד לחברות האוטובוסים תהיה 50 מיליון שקל בשנה.
צריך לקרוא את המצגת הפנימית של היועצים האסטרטגיים של נתיבי איילון מ-2009 ולשפשף את העיניים.
כך נאמר במצגת פנימית של היועצים האסטרטגיים של נתיבי איילון נאמר:: "בארגון מחדש אין תועלת מספיק ברורה ורלוונטית ברמת הפרט שניתן להציג לציבור. ברמת המאקרו, המערכת החדשה מרעה את תנאי הנוסעים בפרמטרים של מספר מעברים, זמן גישה, זמן פיזור. השיפור נטו ברוב הפרמטרים אינו גבוה ובפועל לא בהכרח יורגש על-ידי הנוסעים".
|