לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-05-2011, 10:34
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות

17 מאי 2011 - אלביט מערכות תספק לצבא באסיה מאמנים טקטיים מתקדמים בהיקף כספי של 32.7 מיליון דולר


אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 32.7 מיליון דולר לאספקת מערכות אימון מתקדמות לכוחות שריון וחי"ר של מדינה באסיה. הפרויקט יתבצע במהלך שלוש השנים הקרובות.

הפרויקט כולל מאמני נהיגה עבור סוגים שונים של רק"ם (גלגלי וזחלי), וכן מאמני ירי ומאמנים טקטיים. גמישות המערכת מאפשרת אימון מרמת החייל הבודד ועד לרמת צוות קרב פלוגתי משולב ואף עבור דרגי פיקוד גבוהים יותר. בנוסף, המתאמן יכול להתאים את האימון לכל תרחיש לחימה.

על מנת להשיג חיסכון מירבי בעלויות, המערכת בנויה לשימוש חוזר בכמות רבה ככל האפשר של רכיבי המערכת בשיטת ""roll in roll out (בשיטה זו מתחלפים כלי הרכב והמתאמן עובר מעמדת אימון אחת לשניה) הן למאמני הירי והן למאמני הנהיגה. לפיכך, המשתמשים יכולים לבנות את האימון בכל שילוב של עמדות נשק על פי רצונם. יכולות ייחודיות נוספות של המערכת כוללות מחולל זירה חכם ומתארי לחימה נרחבים, ברזולוציות גבוהות במיוחד, עבור שטחים פתוחים ועירוניים כאחד.

יורם שמואלי, מנכ"ל משותף בחטיבת כלי טייס באלביט מערכות, מסר: "זהו חוזה המשך לפרויקט קודם שבוצע בהצלחה עבור לקוח זה, המעיד על שביעות רצונו של הלקוח ועל בטחונו ביכולותינו הגבוהות בתחום המאמנים. זכייה זו מחזקת את מעמדה של אלביט מערכות כספקית מובילה בעולם בתחום מערכות האימון המתקדמות".

אלביט מערכות הנה ספקית מובילה למתן פתרונות אימון בישראל ובעולם כולו ולה מעמד ייחודי כספקית מוכחת של פתרונות אימון חי, וירטואלי ומערכתי. בנוסף, אלביט מערכות סיפקה פתרונות אימון משולבים המאפשרים ללקוחותיה לערוך אימונים רב-זרועיים משותפים בין חילות שונים (אוויר, יבשה וים).
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 18-05-2011, 09:52
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תספק מטעדים למטוסי סיור ימי של מדינה באסיה בכ- 20 מליון דולר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף כספי של כ-20 מיליון דולר, לאספקת עשרות מטעדים מסוג CoMPASSTM למטוסי סיור ימי עבור מדינה באסיה. מדינה זו, המפעילה את אחד מציי מטוסי הסיור הימי הגדולים בעולם, בחרה במטעדים מסוג CoMPASSTM כפיתרון להגנה על חופיה. אספקת המערכות תתבצע במהלך שנתיים.

המטעד מסוג CoMPASSTM , שפותח ומיוצר בחברה הבת אלביט מערכות
אלקטרו-אופטיקה-אלאופ (אלאופ), הותקן כבר במאות פלטפורמות אוויריות, כולל במטוסים ללא טייס.

מטעד ה- CoMPASSTM נמנה עם משפחת מטעדי ה -15 אינץ' וכולל מערכת תרמית מתקדמת, מד טווח לייזר וערוץ יום, ומאפשר תצפית איכותית גם בתנאי מזג אוויר קשים. המטעד משולב במערכות המשימה של המטוס, כגון מכ"מ הסיור הימי ומערכת השליטה והבקרה, ומעניק לצוות המטוס יכולות משימה משופרות.

עדי דר, מנכ"ל אלאופ, מסר: "אנו גאים על בחירתנו לפרויקט זה, המעידה על שביעות רצון הלקוח מאיכות ומתיפקוד המערכות שסופקו במסגרת החוזה הקודם. מערכות התצפית הימיות, הן למטוסי סיור ימיים והן לספינות, נוטלות חלק חיוני בהגנת הגבולות הימיים של מדינות רבות בעולם ואנו מקווים כי מדינות נוספות יבחרו בפתרונות המתקדמים שאנו מציעים". דר ציין כי לאור הגידול בביקוש הכפילה אלאופ את כמות המטעדים המיוצרים על ידה ומיועדים לשילוב במטוסי סיור ימיים.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 24-05-2011, 11:30
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תשביח עבור חיל האוויר של רומניה מטוסי תובלה מסוג C-130 ב - 18.6 מיליון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות הודיעה היום, כי זכתה בחוזה בהיקף כספי של 18.6 מיליון דולר להשבחת מטוסי תובלה מסוג C-130 עבור חיל האוויר של רומניה. במסגרת החוזה, תותקנה במטוסים מערכות לוחמה אלקטרונית מסוגים שונים, כולל מערכות של החברה הבת של אלביט מערכות - אלישרא.

בפרויקט שיתבצע במהלך כ-4 שנים, תשתף אלביט מערכות פעולה עם תעשיות מקומיות ובראשן התעשייה האווירית של רומניה.

יורם שמואלי, מנכ"ל משותף בחטיבת כלי טיס באלביט מערכות מסר: "הדרישה העולמית לשדרוג מטוסי תובלה והניסיון שצברנו בפרויקטים דומים, כולל שדרוג מטוסי C-130 בקוריאה ומטוסי C-95 בברזיל, ממצבים אותנו כמובילים עולמיים ואנו מקווים כי פרויקטים דומים נוספים יתקבלו בהמשך".

אלביט מערכות פועלת ברומניה מזה כחמש עשרה שנים והיא מנהלת פרויקטים רחבי היקף, בייחוד בתחום האוויוניקה, בשיתוף פעולה עם תעשיות ביטחוניות רבות ברומניה כמו IAR BRASOV, Craiova Avioane , Aerostar ואחרות. תוכניות אלו בוצעו עבור משרד הביטחון הרומני כמו גם עבור לקוחות אחרים ברומניה ובמדינות אחרות. אלביט מערכות פועלת ברומניה באמצעות החברה הבת Elbit Systems Romania והחברות A-E Electronics, Elmet, ו-Simultec , הנמצאות בבעלות מלאה של אלביט מערכות ומעסיקות כ- 400 עובדים.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 25-07-2011, 11:25
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות קבלה ממשרד הביטחון הזמנת המשך לפרויקט צי"ד
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי קבלה ממשרד הביטחון חוזה בסך 40 מיליון דולר במסגרת תוכנית ההמשך של פרויקט צי"ד (צבא יבשה דיגיטלי). היקפו הכולל של שלב זה בתוכנית צי"ד מסתכם בכ-300 מליון דולר וההזמנות הנוספות צפויות להתקבל בהמשך. הפרויקט יבוצע במהלך מספר שנים.

תוכנית צי"ד מאפשרת תיאום בין הכוחות בדרגים השונים, גישה לתמונת מצב עדכנית ויכולת מבצעית מערכתית כוללת ומשופרת, לרבות בנושא שרידות ודיוק, כמו גם שימוש יעיל בכח אדם ובמשאבים. ההסכם מתייחס לאספקה ותמיכה של חומרה ותוכנה, לרבות עמדות פיקוד ושליטה, עיבוד נתונים ומערכות הפצה.

חלקו הראשון של פרויקט צי"ד נמצא בשלבי מבצוע מתקדמים בצה"ל.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 18-09-2011, 12:18
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תספק למשרד הביטחון מערכות קשת בכ-40 מליון דולר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות בע"מ הודיעה כי קבלה ממשרד הביטחון חוזה לאספקת מערכות מסוג קשת בהיקף כספי של כ-40 מליון דולר, עבור צה"ל.

מערכות קשת, מתוצרת סולתם מערכות, חברה בת של אלביט מערכות, סופקו לראשונה לצה"ל בשנת 2007 והן נחשבות למערכות מתקדמות מסוגן בעולם. אספקת המערכות תתבצע במהלך 4 שנים.

מערכות קשת משלבות מרגמה בקוטר 120 מ"מ עם מערכות חדישות של בקרת אש, ניווט, כינון והינע אוטומטי.

מרגמות קשת נמצאות בשימוש מבצעי של יחידות חי"ר שונות בצה"ל וכן צבאות שונים בעולם, כולל ארצות הברית.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק


נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 18-09-2011 בשעה 12:25.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 21-09-2011, 12:08
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תספק לנמל חיפה מערכת הגנה היקפית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי החברה הבת שלה, אלביט מערכות אבטחה ("אלסק"), זכתה בחוזה של חברת נמלי ישראל (חנ"י) לאספקה והתקנה של מערכת הגנה היקפית שתגן על נמל חיפה ובכלל זה על מסוף הכימיקלים ונמל הקישון וכן על מעגן הדייג "שביט".
היקפו הכספי של הפרויקט, שיכלול אמצעי התראה שונים, איננו מהותי עבור אלביט מערכות.

מערכת ההגנה ההיקפית תכלול מערכת שליטה ובקרה מתקדמת שתשלב בין מערכות התרעה שונות כגון מערכות תצפית, מערכות טלוויזיה במעגל סגור עם יכולת עיבוד תמונה וכן גדרות אלקטרוניות. כל אמצעי ההתרעה והאבטחה הקיימים כעת, יחוברו למערכת החדשה וביחד יחוברו למוקד הביטחון שבנמל חיפה.

עדי דר, יו"ר אלסק, אמר: "אנו גאים בכך שחנ"י וחברת נמלי חיפה בחרו באלסק לספק לנמל חיפה את הפיתרון שיענה על צרכי האבטחה שלו. יכולתנו לספק ללקוחות פתרונות אבטחה מוכנים להפעלה Turn-Key)), נגזרים מיכולת מערכתית, מנסיון רב שנים ומהיכרות טובה עם צרכי הלקוחות שלנו. החוזה החדש להגנת נמל מרכזי וחיוני כמו נמל חיפה מבסס את מעמדה של אלביט מערכות כמובילה במתן פתרונות אבטחה למתקני תחבורה ותשתיות קריטיות ואני צופה כי חוזה זה יביא בעקבותיו חוזים נוספים בארץ ומחוצה לה".

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 21-09-2011, 13:27
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
התעשייה האווירית חסכה ברכש 143 מיליון דולר ב-2010 לעומת 131 מיליון דולר בשנת 2009
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

נמל התעופה בן-גוריון , 21.9.2011 - "התעשייה האווירית מפעילה ב-5 השנים האחרונות תהליכים חדשניים בנושאי רכש של חומרי גלם, רכיבי אלקטרוניקה ושירותי מיחשוב ותוכנה. הצלחנו לחסוך בשנת 2010 – 143 מיליון דולר לעומת 131 מיליון דולר ב-2009, שיפור של 9% . יעד החסכון ל-2011 הוא 191 מיליון דולר". כך מסר מנכ"ל התעשייה האווירית, יצחק ניסן.

היום (21.9.2011) מתקיים בכפר המכביה ברמת-גן כנס ארגון מנהלי רכש ולוגיסטיקה. במסגרת הכנס מציג יעקב גולדמן, סמנכ"ל לתפעול רכש ולוגיסטיקה בתעשייה האווירית, נתונים חדשים על הרכש שמבצעת החברה.

60 אחוז מתקציב התעשייה האווירית – כ-2 מיליארד דולר בשנה – מוקצים לרכש ועל רקע זה מפעיל המנכ"ל ניסן מדיניות קפדנית של שיפור מתמיד והתייעלות בתהליכים וקריטריונים לביצוע הרכש.

השיפור העיקרי בתהליכי הרכש הושג על ידי קליטת אקדמאים צעירים לגופי הרכש, הקמת מוקדי רכש טכנולוגיים, שינויים בתוכן וסטנדרטיזציה להורדת עלויות המוצרים ובניית שרשרת אספקה אמינה.

"לתעשייה האווירית יש כיום, בממוצע, 5000 ספקים פעילים לעומת כ-8040 בשנת 1999, כאשר 90 אחוזים מרכש החברה מגיע מ-780 ספקים. כל היתר מגיע מספקים קטנים יותר. שאיפת התעשייה האווירית" , אומר גולדמן, "להקים שרשרת של ספקים אסטרטגיים שיספקו מערכות וזיווד למפעלי החברה ולהקטין התלות במספר רב מאוד של ספקים".

מכירות התעשייה האווירית בחציון הראשון של 2011 צמחו ב-11% והסתכמו ב-1.8מיליארד דולר בהשוואה ל-1.6 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי בחציון הראשון של 2011 הסתכם ב-79 מיליון דולר (4% מהמכירות) בהשוואה ל-55 מיליון דולר בתקפה המקבילה אשתקד ( 3% מהמכירות), גידול של 44%.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 22-09-2011, 11:49
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
Creation UK secures combined Saudi Arabia deal for Zephyr Multi-Role Vehicle (MRV)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

United Kingdom: Wednesday, 21st September 2011 --[ASDWire]-- Saudi Arabia has been confirmed as the first overseas country to order and buy into Creation’s Zephyr protected vehicle programme. The deal, which establishes a partnership between Penman Group and ERAF Industries, part of Fahad International Company Limited, was finalised during the DSEi Show in London earlier this month. The partnership involves a significant element of technology transfer and will include the establishment of a new in-country operation which will develop and jointly manufacture the Creation Zephyr MRV family of vehicles for tri-service applications in the Kingdom of Saudi Arabia. ERAF Industries is Saudi Arabia’s leading armoured vehicle upgrade and remanufacturing specialist – and the development marks the inauguration of its expansion into full vehicle construction.

Initial stages will focus on the 4x4 MRV in a number of configurations, with the 6x6 variants to follow in 2012. Work has already commenced on the project and a pilot vehicle, which will incorporate a number of specific features and regional requirements, is scheduled to be delivered before the end of this year. Precise details of the contract and its value are not being disclosed.

Penman Group Managing Director, Bryan Findlay says, “When we acquired the business, design and intellectual property rights of Creation early in 2011, we recognised the Zephyr vehicle’s potential as a world market product, not least because of its modular design and thus suitability for manufacture and assembly in local markets. Many countries now wish to invest, develop and support their local economies and indigenous industries. The knowledge transfer element of this contract is indicative of Saudi Arabia’s world leadership and ambition to strengthen its skills and manufacturing capability for the future – and we are very proud to be a partner in that process”.

Abdullah Al Ameel, Chairman of Fahad International Company says, “The Zephyr is a fine example of the type of world class design engineering and technology which the United Kingdom has been able to provide for our country over many years. It fits well alongside our company’s established portfolio of defence products and of course, there is important added value to be gained for all of us through the associated knowledge transfer programme”.

Creation’s Zephyr MRV protected platform programme is an integral part of Penman’s future group-wide capability – and the latest upgrade variant made its debut at DSEi. The upgrade has also opened up the programme to develop to its full scope and potential. The original Zephyr design concept envisaged a fully functional rolling mine resistant underframe, onto which a wide variety of protected, softskin or even demountable top cabs, citadels or structures could be integrated. To date, development and production ready units have been configured around typical protected patrol vehicle requirements, whilst concurrent full design and pre-production studies have included a wide range of other applications.

Throughout its design evolution, the Zephyr has featured a composite ‘occupant survival cell’ with surrounding protection including a V-form belly plate and an integral blast mitigation system. Variants of the Zephyr can be configured for operational roles, body types and specialist applications such as pick-up utility vehicle, light logistics cargo carrier, troop carrier, command and control, demountable shelter, weapons mounted installation kit (WMIK), reconnaissance and battlefield ambulance. Crew and seating layouts can be varied and space is also allocated for weapons fit, communications suites, situational awareness (SA) systems and other electronic devices.

Specifically with world markets in mind, the mine resistant under-frame is also designed to accommodate a range of powertrain options, dependent on end user preference and specification. In addition, the unit has been developed to incorporate a rapid access and removal ‘cassette’ mounting for the cooling pack, engine, automatic transmission and transfer box. This permits main powertrain components to be removed for major repair and maintenance in about an hour.
The latest Zephyr MRVs feature Creation’s new, extreme-duty nitrogen-based suspension all round, which improves roll-stiffness and provides further potential for payload growth. The new system, which carries no additional weight penalty, completely replaces the previous airbag based system, which was considered to be potentially vulnerable to small arms fire and damage in hostile operating conditions.

Hampshire-based Creation’s Zephyr programme began almost five years ago as its privately funded initiative to develop an upgrade and protection package for in-service and legacy fleet vehicles. Its design team quickly recognised the sector’s need for a fundamentally new, radical and fully integrated approach to wheeled protected vehicle engineering. Concepts, projects and design assignments such as the in-house Zephyr, the Lockheed Martin AVA and the Ranger for Universal Engineering then followed, all of which incorporate creative engineering features which subsequently have been widely adopted. More recently, the company has completed designs for other international clients and its subsystems projects, such as the LifeSeat One blast seat, have won critical acclaim.

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
Penman-ERAF 0911 01 – left to right: Tony Rodgers, Penman Group Commercial Director; Abdullah Al Ameel, Chairman of Fahad International Company; Bryan Findlay, Penman Group Managing Director


תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 01-11-2011, 00:09
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תספק מרגמות לצבא הספרדי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אלביט מערכות בע"מ הודיעה כי זכתה בחוזה לאספקת מרגמות לצבא הספרדי. הפרויקט, בהיקף כספי של כ-8.5 מליון דולר, מיועד לביצוע במהלך שנים עשר חודשים.

החלטת הצבא הספרדי להצטייד במרגמות של אלביט מערכות, התקבלה לאחר סדרת ניסויים מוצלחים בארץ ובספרד.

אלביט מערכות תהיה הקבלן הראשי של הפרויקט, במסגרתו היא תתקין מרגמות אוטונומיות, מסוג קרדום 81 מ"מ על גבי רכבי 4X4 מסוג VAMTAC המיוצרים בספרד על ידי חברת UROVESA ובשיתוף תעשיות מקומיות.

בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל חטיבת אלביט מערכות יבשה ותקשוב מסר:" אנו גאים מאד בהחלטת הצבא הספרדי להצטייד במרגמות שלנו, בהמשך להצטיידות של צבאות מתקדמים אחרים בעולם כמו צה"ל, צבא ארצות הברית וצבאות אחרים". מכליס הוסיף: "הבחירה בנו מעידה על מובילות אלביט מערכות בתחום המרגמות המתקדמות ואנו מקווים כי לאור מעמדה של ספרד באירופה ובברית נאטו, גם צבאות אחרים יחליטו להצטייד במרגמות המיוצרות על ידי אלביט מערכות".
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 01-11-2011, 00:12
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל, AEL, תספק לאמבראר מערכות מתקדמות עבור מטוס התובלה
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

26 באוקטובר, 2011

אלביט מערכות בע"מ הודיעה כי החברה הבת שלה בברזיל, AEL , קבלה מהזרוע הביטחונית של אמבראר חוזי פיתוח בהיקף כספי של כ- 25 מיליון דולר לאספקת שלוש מערכות נוספות למטוס התובלה והתדלוק החדש, KC-390: חליפת הגנה עצמית (SPS), מערכת הגנה מסוג DIRCM (Directed Infra-Red Countermeasures) ומערכת תצוגת קסדה (HUD). החוזים הינם בהמשך לבחירה המוקדמת ב – AEL כספקית מחשב המשימה עבור המטוס החדש.

יצרנית המטוסים אמבראר מפתחת את ה-KC-390 במסגרת חוזה שקיבלה מחיל האוויר הברזילאי. המטוס צפוי להתחיל סדרת ניסויי טיסה בשנת 2014 ולהימסר לחיל האוויר הברזילאי ב-2016 .

שלמה ארז, נשיא AEL, מסר: "אנו גאים מאוד על שנבחרנו לספק למטוס ה-KC-390 של אמבראר את המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו – מערכות ההגנה העצמית, מערכות מבוססות לייזר סיב ומערכת תצוגת הקסדה, בנוסף למחשב המשימה שכבר נבחר לתכנית זו בעבר. הבחירה בנו מעידה על הרלוונטיות של AEL ליצרניות התעופה המתקדמות ביותר ואנו שמחים להזדמנות לחלוק את הידע הטכנולוגי ואת נסיוננו המבצעי המוכח, עם השותפה שלנו, אמבראר".

"מטוס ה-KC-390 צפוי לפעול בכל רחבי העולם, בתנאים שונים ובאותה רמת ביצוע גבוהה" אמר אדוארדו בוניני סאנטוס פינטו, סגן נשיא לתפעול ומנהל התפעול הראשי של הזרוע הביטחונית של אמבראר. "הבחירה בספקים הראשיים הינה תהליך הכרחי לצורך עמידתנו במחויבות שלנו כלפי חיל האוויר הברזילאי לייצר את ה- KC-390 בסטנדרט הטכנולוגי הגבוה ביותר, שהוא ללא תקדים בשוק זה ותורם תרומה משמעותית לברזיל".
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 26-02-2012, 19:36
צלמית המשתמש של Taurus84
  משתמש זכר Taurus84 Taurus84 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.10.08
הודעות: 4,276
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי auto de fe שמתחילה ב "לתע"א כבר היו..."

ציטוט:
העיתונות באזרבייג'ן חשפה בסוף השבוע כי באקו ניהלה בעת האחרונה מגעים עם ישראל, שבסופם גובש הסכם לפיו התעשייה האווירית תספק לאזרבייג'ן 60 מטוסים בלתי מאוישים (מל"טים) מסוגים וגדלים שונים. הרכישה תאפשר למשרד ההגנה של אזרבייג'ן להתמודד עם איומים מארמניה בגבול המערבי ומול אירן בגבול הדרומי.

לפי ההסכם, 30% מייצור המל"טים ייעשה באזרבייג'ן על ידי חברה מקומית בשם "אזאד באקו מערכות ושות'", שבהתאם להסכם בין שתי המדינות, תקבל רישיונות ייצור לרכיבים. מדובר על מתווה של שיתוף פעולה דומה לזה שנחתם בין ישראל לטורקיה בשנת 2010. בכך הצליחו התעשיות הביטחוניות של ישראל לדחוק הצדה תעשיות ביטחוניות טורקיות.


לא מדובר פה בעסקה קודמת, אלא בגיבוש הסכם, שבא לידי ביטוי בעסקה הנוכחית.
_____________________________________
או"ם שמום.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #32  
ישן 24-06-2012, 10:09
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
אלביט מערכות תשביח מטוסי תובלה מסוג C-130 של חיל האוויר הקוריאני ב-62 מליון דולר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Soloavia שמתחילה ב "הודעות לעיתונות של התעשיות הבטחוניות"

אם איני טועה - מדובר בפרסום ראשון של עסקה מאז הודיעה ישראל על דחיית ה-T-50 כשדרום קוריאה מאיימת בביטול עסקות עם התעשיות הבטחוניות בישראל.

ציטוט:
אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 62 מליון דולר להשבחת מטוסי תובלה מסוג C-130 של חיל האוויר הקוריאני.

במסגרת החוזה יותקנו במטוסי הC-130 מערכות אוויוניקה מתקדמות מסוגים שונים. בנוסף, אלביט מערכות תסב את הקוקפיט האנאלוגי הקיים במטוס לקוקפיט זכוכית (Glass Cockpit), באמצעות מערכות תצוגה דיגיטליות מתקדמות.

הפרויקט, שיתפרס של פני ארבע שנים, יבוצע בשיתוף פעולה עם התעשייה האווירית של קוריאה –Korean Aerospace Industries Ltd. (KAI), יצרנית המטוסים המקומית המובילה בקוריאה.

יורם שמואלי, מנכ"ל משותף בחטיבת כלי טייס של אלביט מערכות אמר:" אנו גאים מאד בזכייה זו, המסמלת אבן דרך נוספת בפרויקטים שאלביט מערכות מבצעת עבור חיל האוויר של קוריאה בשיתוף עם התעשייה האווירית של קוריאה. החוזה החדש צפוי להגדיל עוד יותר את יכולות חיל האוויר הקוריאני."

שמואלי הוסיף: "הדרישה בעולם להשבחה של מטוסי תובלה והניסיון הרב שצברנו בביצוע מגוון פרויקטים דומים, כגון הפרויקט הקודם להשבחת מטוסי C-130 בקוריאה כמו גם תוכניות השבחה של C-130 לרומניה ומטוסי C-95 לברזיל, ממצבים אותנו כמועמדים מועדפים לזכייה בפרויקטים דומים בהמשך".
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:54

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר