21-03-2011, 18:50
|
|
|
|
חבר מתאריך: 06.04.05
הודעות: 5,100
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי FiReBall שמתחילה ב "צה"ל מתנתק מהוט ו-yes ורוכש 10,000 ממירי DTT; הערכות: חיסכון של עשרות מיליוני שקלים"
בחישוב זריז יוצא שצה"ל משלם כ-160ש"ח לחודש על כל ממיר. אמנם זה יחסית זול, אבל כבר שמעתי על אנשים שרצו להתנתק וקיבלו מחירים לא גבוהים בהרבה על חבילות בסיס. הייתי מצפה ש-
א. ארגון שרוכש 10,000 נקודות חיבור יצליח להתמקח ולהשיג מחיר זול יותר.
ב. הכבלים והלווין יהיו קצת פחות טמעים כשמדובר בחיילי צה"ל.
בכל מקרה, הייתי רוצה לשמוע את השיחה הבאה -
מוקדנית: שירות שלום, מדברת זיבה, מצטערת שהמתנת חצי שעה על הקו.
לקוח: שלום. אני רוצה להתנתק.
מוקדנית: אין בעיה, אני אקח את הפרטים שלך ונציג שימור לקוחות יחזור אליך.
לקוח: לא, אני לא רוצה שימור לקוחות, אני רוצה ניתוק לקוחות.
מוקדנית: חבל, יש לנו המון מבצעים נהדרים שכדאי שתשמע עליהם.
לקוח: תשמעי, חבל על השיחה, יש לי פורום מטכ"ל עוד חצי שעה והרל"ש שלי יושב לי על הראש. אבקש לנתק אותי. מה הפרוצדורה, לשלוח פקס לאן שהוא?
מוקדנית: אני לא מוסמכת לנתק, תן לי את השם והכתובת בבקשה ויחזרו אליך.
לקוח: פפפפפפפ... אוקיי - השם זה עמי שפרן, שין פה ריש נון, והכתובת זה בכל הארץ.
מוקדנית: שניה, אני בודקת.. שניה... משהו פה מוזר לי... רגע.... [התנשפויות] שניה.... [היפרוונטילציה] אני קוראת למנהלת משמרת.... [קול של ראש של נציגת שירות לקוחות שאיבדה את הכרתה פוגע בשולחן].
לקוח: אוף. פעם שלישית שזה קורה לי היום.
|