24-02-2011, 21:35
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
כדי להצניח
מסתכלים קדימה, מזהים את המטרה וטסים אליה. בוחרים נקודה ב 90 מעלות שלפיה יודעים שנמצאים מעל המטרה. את יציאת הצנחנים בכל מקרה קובע המשלח שמביט למטה מהדלת וקובע את המועד המדויק.
לצרכי ניווט אין צורך להביט למטה. מביטים קדימה ולשני הצדדים. בניווט מדויק ביום ממילא נמצאים בגובה נמוך ורואים לטווחים קצרים גם מהצדדים. בלילה טסים מעט יותר גבוה, אבל הטכניקות דומות. כמובן שניתן להיעזר גם במכשירים.
עריכה - כדאי גם להוסיף שבהרבה מטוסים "ישנים", מפציצים, הנווט ישב בחרטום וכך לא היה מוגבל בטיסת ניווט ראייה. גם בווטור המתקדם יותר היתה בדגמים מסוימים עמדת נווט בחרטום. במטוסים טקטיים גדולים, כמו בהרקולס, יש חלונות נמוכים שמאפשרים הגעה מדויקת למטרה.
_____________________________________
אֲהוּבָתִי לֹא הָיְתָה בַּמִּלְחָמָה.
הִיא לוֹמֶדֶת הִיסְטוֹרְיָה וְאַהֲבָה
מִגוּפִי, שֶׁהָיָה בִּשְׁתַּים, שָׁלשׁ.
נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 24-02-2011 בשעה 21:53.
|