לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #24  
ישן 22-01-2011, 18:03
צלמית המשתמש של deltaforce
  deltaforce מנהל deltaforce אינו מחובר  
מנהל פורום מתגייסים
 
חבר מתאריך: 15.06.07
הודעות: 4,680
שלח הודעה דרך MSN אל deltaforce
מקפיץ לטובת תוספת
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי KV1 שמתחילה ב "על מה אנשים נופלים בדרך כלל מיחידות מיוחדות?"

מצאתי אשכול דיי ישן, על מסלול שמישהו עבר ביחידה(כנראה ששלדג, הוא מעדיף לומר קומנדו של חיל האוויר), פורסם בפורום אחר והועלה גם כן, אני אצטט ואוסיף קישור לאשכול:

יש כמה סיבות שבגללן יוצא לחייל בצוות לשמוע ש"הפסקת הישתתפותך במסלול" היא מה שהוחלט לגביו. "הפסקת הישתתפות" זה המונח של הקודקודים הגבוהים, ואת זה תזכה לשמוע רק אם הגעת מספיק רחוק כדי שהניפוי שלך יעניין אותם (כלומר, לא לפני הרבע האחרון של המסלול). בשלבים יותר מוקדמים ההדחה היא פשוט שיחה קצרה עם המפק"צ באוהל שלו, ובה הוא יבשר לך שהוא החליט שאתה "עוזב את הצוות" (זה כבר מונח של מפק"צים).


למה חיילים נושרים/עפים/יוצאים/עוזבים/מנופים/מפסיקים השתתפות וכו'? יש כמה סיבות:
*רפואית: אם הגוף של החייל לא מצליח לתפקד במאמצים הגבוהים לאורך זמן, ולא מאפשר לו "לעמוד בקצב" עם שאר החבר'ה, והפיתרון הרפואי דורש מנוחה לטווח ארוך, שתגרום לו להחמיץ יותר מידי אימונים, הוא יאלץ לעזוב את הצוות.

*חברתית/סוציומטרית: אם החייל לא משתלב חברתית בצוות, שזה יכול לבוא לידי ביטוי בהמון דברים, מריבים אידיוטיים שחוזרים על עצמם עם אנשים, או התבודדות מוגזמת, או חוסר יכולת לשתף פעולה עם אנשים מסויימים, או סתם שביזות תמידית (שהיא די נפוצה), הוא ימצא את עצמו בחוץ מהר מאוד. יש את המבחנים הסוציומטריים שנערכים פעם בכמה זמן, אבל לא ממש צריך אותם כדי לדעת מה קורה, וקל לראות מי מחוץ למעגל. אני לא אומר שחייבים כל הזמן להיות "מסמר הצוות" ובמרכז העניינים- אבל אנשים חייבים להרגיש שאתה חלק מהצוות, אחרת אתה בחוץ.

*מקצועיות/יכולת אישית: נתת את הדוגמה של "רמת ניווט ירודה", אבל יש עוד מליון ואחד תחומים שבהם אתה יכול להצליח או לא להצליח. יש דברים קריטיים ללוחם ביחידה, שעליהם לא מוותרים (כמו למשל ניווטים..) ויש דברים שאתה יכול להיות קצת חלש בהם, אם תחפה על זה בהצטיינות בדברים אחרים. למשל: אם אתה קצת קטן או חלש יותר מרוב החבר'ה, ואתה מסוגל לסחוב קצת פחות, רצוי מאוד שתדע (סתם לדוגמה) לפצות על זה ביכולת קליעה יוצאת דופן, ככה שיוכלו להשתמש בך כדי לחפות על החבר'ה שסוחבים יותר (סתם זרקתי כן?). לא צריכים להיות סופרמנים או משהו כזה, ובגלל שהאימונים מאוד מאוד אינטנסיביים, כולם מגיעים לרמה גבוהה, אבל יש אנשים שמה לעשות- נשארים מאחורה, ואז, אם הם לא מפצים ומחפים על זה בעזרת תחום אחר שבו הם חזקים במיוחד, או אם הם לא מצליחים לפחות "ליישר קו" עם שאר הצוות בנושא קריטי, הם לא יוכלו להמשיך בהכשרה. *פרישה מרצון/שבירת זין: כן, תתפלאו, אבל יש גם את זה. זה אמנם נדיר בשלבים מתקדמים, כי מי שהגיע למשל לרבע האחרון של המסלול, סביר שכבר הספיק לקלוט את רוח הדברים ו"מה הולך פה", ואם הוא נשאר עד כאן כנראה שהוא התרגל. אבל בשלבים כמו טירונות יחידה, יש לא מעט (באחוזים כמובן) חבר'ה שמחליטים "חלאס! תודה רבה; באתי, ראיתי, ניסיתי - וזה לא בשבילי החרא הזה." כשחייל מחליט דבר כזה, אף אחד בסגל לא ישכנע אותו להישאר. ובתור חברים אנחנו יכולים לנסות לשכנע ולשכנע, אבל גם אם נשאיר אותו עוד כמה ימים "בכוח", בסוף זה רק עניין של זמן, ולמדנו את זה על בשרנו כמו שאומרים.

אשכול מומלץ ומעניין:
http://www.fresh.co.il/dcforum/Recruits/2619.html
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:31

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר