16-10-2010, 19:30
|
|
|
חבר מתאריך: 02.11.04
הודעות: 186
|
|
סלקום עבדו עלי. האם יש מה לעשות ?
שלום לכולם,
בחודש אוגוסט חיפשתי חברה סלולרית לחתום איתה על חוזה (ההתחייבות שלי בחברה הקודמת נגמרה בדיוק). התקשרתי לסלקום והם שלחו אלי נציג מכירות הביתה.
הנציג הגיע, הציע לי תוכנית חיילים אטרקטיבית: דקת זמן אוויר ראשונה ב- 29 אג' והשאר ב- 19 אג', SMS ב- 16 אג' ודמי מנוי של 19.90 בחודש.
במסגרת התוכנית מגיע לי לבחור מכשיר מתוך רשימה ולקבל עליו זיכוי מלא.
שאלתי הרבה פעמים על הזיכוי על מנת לוודא שהוא אינו בזמן אוויר (מכיוון שאינני מדבר הרבה) וקיבלתי את התשובה הבאה:
עלותו של המכשיר - 75 ש"ח בחודש
דמי מנוי - 19.9 ש"ח בחודש
אינטרנט דור 3 - 27 ש"ח בחודש
דמי שימוש מינימליים - 50 ש"ח בחודש
אם החשבונית שלי מעל 50 ש"ח בחודש, אני לא משלם שקל על המכשיר . ז"א שהאינטרנט + הדמי מנוי הם 47 ש"ח, כל מה שאני צריך לעשות בשביל לא לשלם על המכשיר הוא לדבר כל חודש לפחות על 3 ש"ח וזהו.
העסקה נראתה לי קצת "טובה מדי" ולכן שאלתי עוד כמה פעמים לוודא שההחזר הוא אינו בזמן אוויר אלא איך שהוא הבטיח לי, והוא אמר לי שזאת העסקה ואין לי מה לדאוג.
חתמתי על החוזה וקיבלתי על המקום את מכשיר ה- Milestone עליו דיברתי עם הנציג.
יומיים אחרי החתימה על העסקה, התקשרתי לנציגת שרות של סלקום על מנת לוודא שהעסקה המוזנת במחשב היא באמת מה שהנציג הבטיח לי, ונוכחתי לדעת שההחזר הוא בזמן אוויר (ולא החזר קבוע כמו שהוא הבטיח לי) ובנוסף שהאינטרנט עולה לי 40 שקל בחודש במקום 27 שקל בחודש.
אחרי יומיים של טלפונים ומריבות בטלפון, שינו לי את חבילת האינטרנט ב- 27 ש"ח בחודש והבטיחו לי שההחזר על המכשיר הוא כמו שהנציג הבטיח לי ולא בזמן אוויר.
על מנת לוודא שוב שלא עבדו עלי, התקשרתי עוד כמה פעמים לסלקום ואפילו הגעתי פעם אחת למרכז שרות, וכל הנציגים איתם דיברתי אמרו לי שההחזר על המכשיר הוא כמו שהנציג הבטיח לי ולא בזמן אוויר.
בלב שלם התחלתי להשתמש במכשיר.
חשבונית ראשונה קיבלתי על סך 30 שקל, ללא שום חיוב על המכשיר (זה לא היה חודש מלא ולכן אין את הדרישה של 50 ש"ח).
חשבונית שניה קיבלתי על סך 160 שקל (כאשר מתוך זה דיברתי רק על 30 ש"ח). בנוסף שמתי לב שסלקום כן חייבו אותי ב- 75 ש"ח על המכשיר והביאו לי את ההחזר רק על ה- 30 ש"ח של הזמן אוויר. התקשרתי לנציג שרות לשאול על פשר העניין והתשובה שקיבלתי היא: "נו, מה הבעיה, זאת התוכנית שלך, החזר בזמן אוויר". לא משנה מה ניסיתי להגיד או לעשות, הגעתי לבסוף למנהלת שאמרה לי "זאת העסקה שחתמת עליה, אתה בהתחייבות, אין לך מה לעשות".
לסיכום,
במקום שאני לא אשלם על המכשיר בכלל החשבונית שלי מתחילה מ- 120 שקל (גם אם לא דיברתי),
סלקום התנערו מההבטחות שלהם (ובגלל שהנציג בא אלי הביתה השיחה אינה מוקלטת).
בנוסף לגבי האינטרנט, החבילה של ה- 27 שקל היא תקפה רק לאינטרנט מסוג WAP. המכשיר שלי תומך רק באינטרנט מסוג DATA. ז"א אם אני רוצה לגלוש באינטרנט, אני צריך לשלם 40 שקל על החבילה. כיום, אני משלם 27 שקל על אינטרנט שאני לא יכול לגלוש בו.
האם ישנה דרך להתנתק מסלקום ולהחזיר להם את המכשיר ? הם שיקרו לי לכל הדרך ונתקעתי עם החבילה הזאת ועם תשלום על מכשיר ל- 3 שנים כך שבפועל סלקום למעשה עשקו אותי במעל 3000 ש"ח.
אני מוכן לתבוע אותם, אני מוכן ללכת לבית משפט, הבעיה שאני לא יודע ממה להתחיל.
אשמח לעצה בעניין.
תודה רבה,
אלכסנדר.
_____________________________________
בברכה, אלכסנדר.
"The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his" - General George S Patton
|