לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 30-05-2010, 22:57
  שטורס שטורס אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.01.07
הודעות: 1,048
מגח, על מגח, מה זה חשוב?! השאלה אם הוא יכול לחדור את מערך ההגנ"א האיראני
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי מ.ק. שמתחילה ב "מהזיכרון אני יכול להוסיף את..."

שהוא הכי טוב בעולם. ואם הוא חודר- מה הוא מביא איתו באותה הזדמנות חוץ מבום על קולי נאה?
זאת השאלה, לדעתי.

ואני, חוששני שלא די במאך 6. תחשוב שהטיל מתבלבל ורוצה לתקן קצת..? במהירות השיגעונית הזאת, הוא יצטרך לעשות פניה מתונה מאד- או לסבול מעיקום מבני חריף (דפרומציה) בשל הפניה החריפה, עקב כוחות ה- G. העצומים. וראית פעם טיל שיוט עקום פוגע במטרה? עדיף לעשות לו המתת חסד מוקדמת.
במחשבה שנייה, במהירות הזאת אם הוא תועה בדרכו אולי כדאי שיקיף את כדה"א שוב במקום לעשות ניסיון מגוחך לתמרן, וכך יזכה לתקוף את האויב את האויב מעורפו!
במחשבה שלישית, לא עדיף לשגר מראש את הטיל במסלול הארוך יותר, כך שיגיע תמיד מעורפו של האויב
על ידי ביצוע הקפה של כדה"א ? אז הוא ישוט לו קצת יותר, יראה נופים. מה רע? זה יעבור מהר מאד.
והוא תמיד יבוא מעורפו של האויב. by defintion. זה יהי טיל עורפי.
אויב במרחק 300 ק"מ מזרחית אליך? אתה משגר את הטיל למערב - האויב צוחק לך בפרצוף והולך לישון מבסוט - והנה הטיל זורח לו במזרח אחרי שעתיים ומשהו.

כך נאה וכך יאה לך, אויב אכזר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 27-05-2010, 14:06
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
הודעה רשמית
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Teren שמתחילה ב "ארה"ב ביצעה ניסוי בטיל שיוט המהיר פי 6 ממהירות הקול"


כלי הטייס הבלתי מאוייש של בואינג X-51A WaveRider שובר שיאים בטיסתו הראשונה

חברת בואינג מודיעה כי כטב"מ ה-X-51A WaveRider השלים ביום רביעי, 26 במאי, בהצלחה את הטיסה העל-קולית הראשונה שלו אשר נמשכה כמעט שלוש וחצי דקות, במהירות מירבית של מאך 5.



הכטב"מ שוגר מחופי קליפורניה בערך בשעה 10 בבוקר, ממפציץ B-52H של חיל האוויר האמריקאי. הוא טס באופן עצמאי למעלה מ-200 שניות, בעזרת מנוע ה-Rocketdyne מסוג Scramjet של חברת Pratt & Whitney תוך כדי שידור נתוני מרחק לתחנת הקרקע. בזמן השידור ארע דבר כלשהו אשר גרם לכטב"מ לאבד ממהירותו ובשלב זה הורד ה-X-51A כמתוכנן.



"הטכנולוגיה בה נעשה היום שימוש הינה תוצאה של עבודה בת שבע שנים של חברת בואינג," אמר אלכס לופז, סגן נשיא רשתות מתקדמות ומערכות חלל, בחטיבת Phantom Works של בואינג. "אנו נרגשים לקחת חלק בהיסטוריה של המדע ולקדם את המדע העל-קולי לשלב הבא. בואינג מצפה להעביר את הטכנולוגיה לזרוע התפעולית כבר בעתיד הקרוב, אך נכון לעכשיו, כולנו חשים התרוממות רוח לאור הצלחתנו."



עוד בטרם נותח המידע ששידר ה-X-51A במהלך טיסתו, גורמים בחיל האוויר הגדירו את טיסת המבחן כהצלחה חסרת עוררין.



"אנו נרגשים על כי הצלחנו להשיג את מירב מטרות המבחן כבר בטיסתו העל-קולית הראשונה של ה-X-51A," אמר צ'ארלי ברינק, מנהל תוכנית ה-X-51A במעבדת המחקר של חיל האוויר בבסיס חיל האוויר וורייט-פאטרסון שבאוהיו. "הצלחה זו מעניקה לנו ביטחון רב. בנינו ארבעה כלי טייס על מנת לבצע טיסה מוצלחת, והצלחנו להשיג את מירב המטרות שלנו כבר בטיסה הראשונה."



ה-X-51A נישא תחת הכנף השמאלית של מטוס ה- B-52H, מפציץ כבד הידוע בכינויו מבצר הסטרטוספירה, אשר המריא מבסיס חיל האוויר אדוארדס. הכטב"מ שוחרר תוך כדי טיסה בגובה של כ-50,000 רגל מעל המרכז הימי ללוחמה אווירית – פוינט מוגו. ארבע שניות לאחר מכן, מאיץ רקטות מהטילים הטקטיים של צבא ארה"ב האיץ את מהירות ה-X-51A לכ-4.5 מאך בטרם הושלך. המנוע של ה-X-51A עבד על תערובת של אתילין ודלק מטוסים מסוג JP-7. לאחר זמן קצר פעל ה-X-51A על דלק ה-JP-7 בלבד. הכטב"מ הגיע לגובה של כ-70,000 רגל ולמהירות של בערך מאך 5.



החיישנים של הכטב"מ שיגרו מידע הן למטוס של חיל הים האמריקאי והן לעמדות הקרקע בפוינט מוגו, בבסיס אדוארדס ובבסיס חיל אוויר וואנדנברג בטרם ירדו. הצוות יעבור על המידע מהטיסה של היום בטרם יקבעו המועדים לטיסות של שלושת הכטב"מים הנוספים.



"זהו שיא עולמי חדש המכין את הקרקע למספר יישומים על-קוליים, בכללם גישה לחלל, מעקב, תקיפה, גישה גלובלית ותחבורה מסחרית," אמר גו' ווגל, דירקטור הייפרסוניקס ומנהל תוכנית ה-X-51A בבואינג.



חטיבת ה-Phantom Works של בואינג מערכות הגנה משולבות, עיצבה, הרכיבה ובחנה את הרכיבים השונים של ה-X-51A. תוכנית ה-X-51A מגלמת שיתוף פעולה בין מעבדת המחקר של חיל האוויר ושל סוכנות המחקר הצבאית המדעית של הפנטגון (DARPA) עם חברות תעשייתיות כגון בואינג, Pratt & Whitney ו-Rocketdyne.



עיצוב המנוע של הכטב"מ מאפשר לחמם את דלק ה-JP-7 לטמפרטורת בעירה אופטימאלית ומסייע למנוע לפעול גם בטמפרטורות בעירה גבוהות ולפרק זמן ארוך.



גורמים בתוכנית הבהירו כי בעוד שפיתוח מנוע הכטב"מ ותוכנית טיסות הניסוי היו מורכבים, היעד המרכזי היה שליטה בעלויות. הצוות אימץ טכנולוגיות קיימות ומוכחות ובחר שלא לבנות מערכות אל כשל בכלים המיועדים לטיסות הניסוי.



בואינג מערכות הגנה משולבות, חטיבה של חברת בואינג, הינה אחת מחטיבות מערכות ההגנה והחלל הגדולות בעולם המתמחה במתן פתרונות חדשניים ללקוחות המבוססים על יכולות חדשניות, כמו כן הינה אחת מיצרניות המטוסים הצבאיים השונים הגדולה בעולם. בסיסה ממוקם בסנט לואיס, שוויה עומד על כ-34 מיליארד דולר והיא מעסיקה 68,000 עובדים ברחבי העולם.








Boeing X-51A WaveRider Breaks Record in 1st Flight

EDWARDS AIR FORCE BASE, Calif., May 26, 2010 -- In its first flight attempt, the Boeing [NYSE: BA] X-51A WaveRider today successfully completed the longest supersonic combustion ramjet-powered flight in history -- nearly three and a half minutes at a top speed of Mach 5.

The unmanned aerial vehicle was released from a U.S. Air Force B-52H bomber off the southern California coast around 10 a.m. today. It flew autonomously for more than 200 seconds, powered by its Pratt & Whitney Rocketdyne supersonic combustion ramjet (scramjet) motor, as it transmitted telemetry data to ground stations. Something then occurred that caused the vehicle to lose acceleration. At that point, the X-51A was terminated as planned.

"The technology proven today is something The Boeing Company has worked on for the past seven years," said Alex Lopez, vice president of Advanced Network & Space Systems, a division of Boeing Phantom Works. "It is thrilling to be a part of history and advance hypersonic science to the next level. Boeing is looking forward to transitioning the technology to operation in the near term, but for now, we are exhilarated."

Even before analyzing the terabytes of telemetry data transmitted by the X-51A during flight, Air Force officials called the test an unqualified success.

"We are ecstatic to have accomplished many of the X-51A test points during its first hypersonic mission," said Charlie Brink, X-51A program manager with the Air Force Research Laboratory at Wright-Patterson Air Force Base, Ohio. "This gives us huge confidence. We built four test vehicles to get a successful flight, and we hit many of our goals right out of the gate, the first time around."

The X-51A was carried aloft under the left wing of an Air Force Flight Test Center B-52H Stratofortress that took off from Edwards Air Force Base. It was released while flying at approximately 50,000 feet over the Point Mugu Naval Air Warfare Center Sea Range. Four seconds later, a solid rocket booster from a U.S. Army tactical missile accelerated the X-51A to about Mach 4.5 before it and a connecting interstage were jettisoned. The X-51A's engine ignited on a mix of ethylene and JP-7 jet fuel. After a short period, the X-51A ran exclusively on JP-7 jet fuel. The flight reached an altitude of about 70,000 feet and an approximate speed of Mach 5.

Onboard sensors transmitted data to both an airborne U.S. Navy P-3 Orion and to ground systems at Point Mugu, Edwards, and Vandenberg Air Force Base before the X-51A was terminated. The team will review the data from today's test before scheduling additional flights with the three remaining test vehicles.

"This is a new world record and sets the foundation for several hypersonic applications, including access to space, reconnaissance, strike, global reach and commercial transportation," said Joe Vogel, Boeing director of Hypersonics and X-51A program manager.

Boeing Phantom Works, a division of Boeing Defense, Space & Security, performed the overall air vehicle design, assembly and testing for the X-51A's various components. The X-51A program is a collaborative effort of the Air Force Research Laboratory and the Defense Advanced Research Projects Agency, with industry partners Boeing and Pratt & Whitney Rocketdyne.

The vehicle's fuel-cooled engine design serves both to heat the JP-7 to an optimum combustion temperature and to help the engine itself endure extremely high operating temperatures during the long burn.

Program officials noted that while development of the vehicle's engine and the test program are complex, controlling costs has been a key objective. The team has adapted existing proven technologies and elected not to build recovery systems into the flight test vehicles.

A unit of The Boeing Company, Boeing Defense, Space & Security is one of the world's largest defense, space and security businesses specializing in innovative and capabilities-driven customer solutions, and the world's largest and most versatile manufacturer of military aircraft. Headquartered in St. Louis, Boeing Defense, Space & Security is a $34 billion business with 68,000 employees worldwide.


_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:05

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר