07-05-2010, 00:26
|
|
מנהל פורום: דגמים לבניה עצמית, סקופים וחדשות, צילום ווידאו, וכן.... הצ'קלקה הכחולה של פרש
|
|
חבר מתאריך: 01.02.09
הודעות: 6,279
|
|
הי
אני זוכר היטב את המכשיר הזה,
הייתה לא אנטנה מיוחדת עם "קנדום" פלסטי מיוחד,
ואם אני זוכר נכון, הייתה גם יתד "בזנ"ט" שהיינו תוקעים בקרקע כדי לקבל ההארקה.והחברה, בתור, היו דואגים "לכיבוי צופים" כדי שההארקה תהיה טובה יותר,
אני זוכר בקורס הראו לנו איך מדליקים נורת ניאון קטנה, כאשר מקרבים אותה לאנטנה של המכשיר,
ותמיד היה נדפק "פתיל המשקפיים".
היתה גם טבלה מיוחדת שצורפה למכשיר, שנתנה "פיצוי שינוי תדר" לפי שעות היממה ולפי תאריכים,
מאחר והמכשיר עבד בשיטת "גלי רקיע" שינוי בשכבות השונות של האטמוספירה, דרש שינוי/פיצוי בתדר.
מכשיר כבד ומסורבל, אבל המיומנים שבקשרים, היו קולטים את מקסיקו,
היה גם מתג "דבר כדי לשדר" (נדמה לי VOX) שהיה נעול עם בורג מיוחד, שאם היו מפעילים אותו, לא היה צורך ללחוץ על המעד, הדיבור עצמו היה מעביר את המכשיר למצב שידור,
אסור היה להפעיל אותו, כאשר הרכב לא מונע-זה היה "מיבש" את המצברים, המכשיר הופעל ע"י מתח מהמנוע או ע"י "פק-פק".
למיטב זיכרוני, בקורס ציינו שהמכשיר הוא מתוצרת תדיראן, לפחות הייתה לוחית כזאת.
אכן, היו זמנים במערב הפרוע,
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י שמולביץ אשר בתאריך 07-05-2010 בשעה 00:33.
|