לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-03-2010, 20:42
  winter_forever winter_forever אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.06.06
הודעות: 790
פיגוע 'ניצלנו מלינץ' בואדי ג'וז שבירושלים'

מעצב הפרוכת בביהכנ"ס החורבה ניצל מלינץ' כשעשרות פורעים ערבים רגמו את הרכב בו נסע עם בתו הפעוטה ושותף לעבודה. "חששנו מטבח".

יצחק לוי, ממעצבי הפרוכת בבית כנסת 'החורבה' שבירושלים, ביקש לשוב מביקור בבית הכנסת. לאחר שנתקלו בפקק תנועה ביציאה מהעיר העתיקה פנה ליציאה חלופית דרך ואדי ג'וז ובתוך דקות מצא את עצמו בלב לינץ'.

"החלטנו לעבור דרך ואדי ג'וז שמוגדר אזור רגוע, ופתאום כמאה פורעים ערבים תקפו אותנו במטר של מאות אבנים על הרכב", מספר לוי ביומן ערוץ 7. "הרכב התעוות מרוב מכות האבנים ולפתע הושלך גם סלע גדול על השמשה הקדמית וניפץ אותה".

"פחדנו מלינץ'", מתאר לוי את תחושותיו ברגעי האימה כאשר לצידו נוסע נוסף ממעצבי הפרוכת ובספסל האחורי בתו בת השנה וחצי ישנה בכיסא הבטיחות. "היא התעוררה תוך כדי האירוע, נפצעה קלות בראש. כמה שריטות בלבד".

"הם התקרבו למרחק אפס, מה שגרם לכך שהאבנים לא הושלכו מכוח רב, אבל גם במרחק הקצר הזה השמשות התנפצו לחלוטין. זו הייתה תחושה של לינץ', הרגשתי שעושים לנו טבח", הוא אומר.

כדי לצאת מהמתקפה "צעקנו צעקות שהרתיעו אותם לשנייה ובשנייה הזו עברנו להילוך שלישי ונסענו במהירות עד שהגענו לשוטרים שעמדו שם".

"השוטרים היו שאננים כאילו זה אירוע נורמאלי... באדישות ראו אותנו. עצרתי ומתוך הרכב אני מוציא את הילדה כדי לראות מה קרה לה, מתוך עשרות השוטרים ניגש אלי אחד השוטרים ושאל באדישות 'קרה משהו לילדה?'. אמרתי לו שיראה מה קרה לנו, שיתעורר. הם ראו את הרכב אבל לא עשו כלום. כנראה זה סביר בעיניהם שרוגמים כלי רכב של יהודים במקום הזה..."

השוטרים במקום המליצו ללוי להיכנס לשער שכם ולהגיש תלונה בתחנת המשטרה הקרובה, אך לוי העדיף שלא לקחת את הסיכון ולא להיכנס למקום ממנו "לא בטוח שהייתי יוצא חי". את התלונה הגיש במגרש הרוסים.

לוי מזכיר ש"כפר סילוואן נחשב למסוכן ביותר במזרח ירושלים, אבל ואדי ג'וז זה מקום שבו אנשים מתקנים רכבים, מסתחבקים איתם, ובכל זאת זה קרה שם. אז שלא יתפלאו אם מחר זה יקרה במקומות נוספים רגועים יותר".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/202154
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:43

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר