12-02-2010, 18:42
|
|
|
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
|
|
איזה מבעס לשמוע על שקרים של נציגי שירות של פלאפון, ושאלה
מקווה לא לבעס לכם את השבת עם האשכול הזה..
חברה של המשפחה שלא ממש מבינה בפלאפונים הלכה למרכז שירות של פלאפון עם סלולארי אחר שקיבלה במתנה וביקשה שיעבירו לה את הסים למכשיר החדש (היא אפילו לא ידעה שאין סים במכשיר שלה...). נציג "שירות" הצליח לדוג אותה ומכר לה מכשיר, עד לפה הכל הגיוני.
אחרי יומיים שבהם היא מתקשה לתפעל את המכשיר בעיקר בגלל המסך הקטן שלו, היא מתקשרת אל הנציג בטלפון והוא אומר לה שבעיקרון, מאחר ועברו 48 שעות "אין מה לעשות". אחרי שהיא מתקשה לעקל את עובי הגזירה הוא אומר לה, "את יודעת מה, בואי מחר ונראה, אם יש לך את כל החלקים והמכשיר לא קיבל מכות אז אפשר להחליף לך למכשיר אחר". כשהיא מגיעה למחרת למרכז השירות, הם רואים שהיא שוחחה עם הנציג, אבל הוא רשם במחשב דברים אחרים "להחליף לפי שיקול דעת החברה". כשראתה ששיקול החברה הוא ___ (טוב, אני לא אשתמש במילים לא יפות- אבל בואו נגיד שלא החליפו לה), היא ביקשה לקבל את המכשיר הישן ולבטל את העסקה. ופה שלפו לה הנציגים את הנשק שכולנו מכירים "שלמי 2000 ש"ח" על ביטול עיסקה. בנוסף, הם טוענים שהנציג ששוחח עימה בטלפון לא אמר לה שהיא תוכל להחליף למוצר אחר. כשהיא ביקשה לשמוע את הקלטת השיחה נאמר לה בהתחלה שזה יקח כמה ימים, והמנהל אח"כ אמר לה שהשיחה לא הוקלטה. מיותר לציין שכל הפקידות אומרות שכל שיחה למוקד המכירות ב-*166 שלהם מוקלטת...
השאלה שלי היא האם היא לא יכולה לבטל עסקה אחרי 48 שעות?!?! אני חשבתי שיש שבועיים או משהו כזה. (מה שמצחיק זה שבהתחלה כל מה שהיא רצתה זה להחליף את המכשיר, לא היה לה איכפת שהצליחו לדחוף לה מכשיר במסלול מפוצץ כשהיא לא צריכה לא את זה ולא את זה)...
אם היא תתלונן לאנשהו בפלאפון אז הם יבדקו את ההקלטות ויעשו עימה צדק? או שאין מצב שהם יודו שהם שיקרו לה פעמיים? (גם בשיחה בטלפון וגם לגבי שהשיחה לא הוקלטה)
אני די מאמין שהיא תלך למשפט מולם בסופו של דבר (היא אלמנת שוטר ויש לה ייצוג משפטי בחינם) אז רק רציתי לדעת מה אתם יודעים לגבי ה- 48 שעות הקריטיות שהמציאו בפלאפון.
אשמח לשמוע את חוות דעתכם. אגב, מפה למדתי, אין מצב שאני ממליץ לאנשים ללכת למרכזי השירות ללא ליווי ילד (=אחד שמבין במסלולים ובטלפונים)
שבת שלום לכווולם,
ושלא נשמע עוד צרות כאלו...
_____________________________________
|