14-06-2005, 00:19
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,777
|
|
יוסף הגדול...
מערכת הסרת החתימות שולחת אי-מייל באופן אוטומטי.
אם האי-מייל לא הגיע, זה כנראה משום שספק הדואר שלך החליט שזה דואר זבל. זו זכותו, וזו זכותך להשתמש בספק הדואר שלך.
לשלוח אי-מייל נוסף לא היה עוזר בכלום, משום שגם הוא לא היה מועבר, כי זה מה שספק הדואר שלך עושה. אנחנו נתקלים באותן הבעיות בוואלה ובהוטמייל הישראלית, אשר משוכנעות, מעבר לכל ספק, ש(כמעט כל ה)דואר שמגיע מפרש, הינו דואר זבל. למה? אני לא יודע. אין בו שום מאפיין של דואר זבל, אין בו שום מילה פרסומית, והדבר היחיד שיכול להיות מוגדר כפרסומת, היא קישור לאתר (לדוגמא, במייל שנשלח אל גולשים שחתימתם מוסרת, מצורפת החתימה המקורית, כדי שיהיה להם נוח לגשת אליה).
אני לא יכול לעשות הרבה לא בגלל שאני מתנשא. אני לא יכול לעשות הרבה פשוט משום שאני באמת לא יכול...
לגבי זה שאנחנו לא צריכים לתת התראה, זו הייתה הערה, שבאה להראות לך שאפילו שאנחנו לא צריכים, יש התראה שכזו (ואתה בעצמך מודה שהיית מודע לה...). ככלל, אנחנו מנסים ללכת כמה שיותר לכיוון הגולשים (אלא אם כן הם הולכים נגדנו...), וצעד האכיפה של החתימות הוא דווקא אחד מהדברים האלה שנועדו דווקא עבור הגולשים - רוב הנהלת האתר הם משתמשים מתקדמים יחסית, וסביר להניח שיש להם אינטרנט מהיר ושהם עובדים ברזולוציות גבוהות מאוד, כך שחתימה בגודל שהיה לך קודם כנראה שלא תפריע להם. ניסינו, ניסינו, וניסינו, להתריע בפני הגולשים. זה לא הולך. שמים עלינו פס. הדרך היחידה, לכן, היא האוטומטית. בדרך האוטומטית גם נשלח הסבר מדוע החתימה הוסרה (באי-מייל), מה היה תוכן החתימה (כדי שאפשר יהיה לתקן), וקישור לאשכול המתאים שקיבלת קודם. אנחנו הולכים כמה שאפשר בעד הגולשים, אבל אנחנו לא אשמים בזה שגולש משתמש בספק דואר שמעלים לו מכתבים על דעת עצמו...
|